tomcio Napisano 15 Listopad 2008 Napisano 15 Listopad 2008 Witam Swoją zabawę z 3d maxem postanowiłem zacząć od modelu zamku więc proszę o porady i uwagi p.s. maxem bawię się od tygodnia więc wszelka pomoc bardzo się przyda
floo Napisano 15 Listopad 2008 Napisano 15 Listopad 2008 Witam na forum!!!! mało troszkę zrobione... jakiś concept??? czy to zupełny freestyle??? bajkowo czy real??? pokaż siateczkę...
tomcio Napisano 15 Listopad 2008 Autor Napisano 15 Listopad 2008 Ma to być coś w stylu zamku w Ojcowie może nie dokładna rekonstrukcja ale ma to być baza do tego modelu całość będzie położona na skale co może być największym problemem dla mnie ale zobaczymy Co do siateczki nie wiem czy to dokładnie o to chodzi p.s. sama brama jest zrobiona z jednej bryły czy nie będzie to problem przy późniejszym texturowaniu
adam_m Napisano 15 Listopad 2008 Napisano 15 Listopad 2008 sama brama jest zrobiona z jednej bryły czy nie będzie to problem przy późniejszym texturowaniu Nie będzie, jak ładnie zmapujesz (Unwrap UVW). Ambitny projekt jak na pierwszy raz. Powodzenia.
GerL@nT Napisano 16 Listopad 2008 Napisano 16 Listopad 2008 Wygląda jak kaplica :D Ale jak na 1 tydzień to jest super :)
Xardas 666 Napisano 16 Listopad 2008 Napisano 16 Listopad 2008 jak na pierwszą pracę to to świetnie a co do zamku więcej szczegółów i oczywiście rozbuduj go trochę :p
tomcio Napisano 16 Listopad 2008 Autor Napisano 16 Listopad 2008 Witam Dodałem troszkę więcej elementów i zacząłem pracować nad pokryciem dachu tutaj powstaje pytanie czy dachówki modelować każdą z osobna czy extrudować je z platyna i dopiero bawić się modelingiem nie jestem zbyt przekonany co do tych łańcuchów do mostu zwodzonego chyba troszkę sknocone co o tym myślicie Pozdrawiam
Eden-3d Napisano 16 Listopad 2008 Napisano 16 Listopad 2008 ledwo zaczeles nauke i juz zamek robisz to sie chwali:) powodzenia
tomcio Napisano 16 Listopad 2008 Autor Napisano 16 Listopad 2008 dzięki i odrazu pytanko próbuje posadowić zamek na skałach i utknąłem w jednym miejscu i proszę o pomoc na pewno znacie jakieś metody jak to zrobić mam na myśli prostsze metody skały modeluje z plaina dodaje modyfikator Edit poly zagęszczam siatkę i próbuje je wymodelować za pomocą paint deformation push/pull problem polega na tym ze zagęszczona siatka bardzo spowalnia mi kompa to po pierwsze a efekt i tak nie jest zadowalający po drugie siatka robi się gładka a nie wszędzie te skały powinny być gładki pozdr
bartekb89 Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 jak kolega wyżej napisał zrób sobie bryłe otaczającą ten zamek czyli edit poly np BOX'a extruduj sobie grupy polygonów i na i nałóż modyfikator noise i tam już sie baw bardzo prosto i daje fajne efekty no i nie spowalnia tak jak przy zabawie z zageszczaniem itd...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się