Napisano 15 Listopad 200816 l Witam Swoją zabawę z 3d maxem postanowiłem zacząć od modelu zamku więc proszę o porady i uwagi p.s. maxem bawię się od tygodnia więc wszelka pomoc bardzo się przyda
Napisano 15 Listopad 200816 l Witam na forum!!!! mało troszkę zrobione... jakiś concept??? czy to zupełny freestyle??? bajkowo czy real??? pokaż siateczkę...
Napisano 15 Listopad 200816 l Autor Ma to być coś w stylu zamku w Ojcowie może nie dokładna rekonstrukcja ale ma to być baza do tego modelu całość będzie położona na skale co może być największym problemem dla mnie ale zobaczymy Co do siateczki nie wiem czy to dokładnie o to chodzi p.s. sama brama jest zrobiona z jednej bryły czy nie będzie to problem przy późniejszym texturowaniu
Napisano 15 Listopad 200816 l sama brama jest zrobiona z jednej bryły czy nie będzie to problem przy późniejszym texturowaniu Nie będzie, jak ładnie zmapujesz (Unwrap UVW). Ambitny projekt jak na pierwszy raz. Powodzenia.
Napisano 16 Listopad 200816 l jak na pierwszą pracę to to świetnie a co do zamku więcej szczegółów i oczywiście rozbuduj go trochę :p
Napisano 16 Listopad 200816 l Autor Witam Dodałem troszkę więcej elementów i zacząłem pracować nad pokryciem dachu tutaj powstaje pytanie czy dachówki modelować każdą z osobna czy extrudować je z platyna i dopiero bawić się modelingiem nie jestem zbyt przekonany co do tych łańcuchów do mostu zwodzonego chyba troszkę sknocone co o tym myślicie Pozdrawiam
Napisano 16 Listopad 200816 l Autor dzięki i odrazu pytanko próbuje posadowić zamek na skałach i utknąłem w jednym miejscu i proszę o pomoc na pewno znacie jakieś metody jak to zrobić mam na myśli prostsze metody skały modeluje z plaina dodaje modyfikator Edit poly zagęszczam siatkę i próbuje je wymodelować za pomocą paint deformation push/pull problem polega na tym ze zagęszczona siatka bardzo spowalnia mi kompa to po pierwsze a efekt i tak nie jest zadowalający po drugie siatka robi się gładka a nie wszędzie te skały powinny być gładki pozdr
Napisano 18 Listopad 200816 l jak kolega wyżej napisał zrób sobie bryłe otaczającą ten zamek czyli edit poly np BOX'a extruduj sobie grupy polygonów i na i nałóż modyfikator noise i tam już sie baw bardzo prosto i daje fajne efekty no i nie spowalnia tak jak przy zabawie z zageszczaniem itd...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto