Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam problem poniewaz musze wymodelowac teren z mapy z poziomicami/warstwicami. Kazda poziomica linia ciagla gruba oznacza podniesienie terenu o 2m, linica ciagla cienka o 1m, natomiast linia przerywana o 0,5m. Teren musi byc raczej dokladnie odwzorowany wiec raczej w gre nie wchodzi wyciaganie vertexow za pomoca softselection? Jesli ktos ma jakis pomysl jak mozna dobrze odwzorowac taki teren to bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.

 

Pozdrawiam

 

 

mapacv8.jpg

w904.png

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spline na kazda poziomice, na koniec Compound object > Terrain. A na to wszystko bym na koncu rzucil ladnie podzielonego w kwadraty plane i uzyl Object Deform (darmowy plugin do maxa).

Napisano
  • Autor

Ok. Dzieki wielkie. Zaraz wezme sie za to i zobacze jaki efekt uzyskam.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Da sie cos zrobic aby tekstura w viewporcie, ktora jest na jakims obiekcie badz jako background byla w dobrej jakosci?

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie. Sorry, ze sam nie poszukalem na forum, ale szukalem wlasnie w Biblii tej informacji. ; )

Napisano
  • Autor

"A na to wszystko bym na koncu rzucil ladnie podzielonego w kwadraty plane"

 

Moglbys mi przyblizyc w jaki sposob rzucic tego plane? Kojarzy mi sie to z modyfikatorem cloth, ale chyba nie o to chodzi.

 

Pzdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności