Napisano 18 Listopad 200816 l Witam, mam taki problem który może wydać się śmieszny lecz dopiero zaczynam z 3ds maxem. Stworzyłem obiekt lecz nie posiada on swojej grubości - mówiąc obrazowo jak kartka papieru. Jak to zmienić ? Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
Napisano 18 Listopad 200816 l Autor Dzięki - szczególnie za to, że nie macie gdzieś początkujących. A tak jeszcze na marginesie co robię źle jeżeli materiał mi się rozciąga na obiekcie, dokładniej mówiąc mam spiralę i jak dodaje materiał to rozciąga się wzdłuż niej - wygląda nienaturalnie.
Napisano 18 Listopad 200816 l A tak jeszcze na marginesie co robię źle jeżeli materiał mi się rozciąga na obiekcie TZn textura sie rozciaga? Jak tak to modyfikator UWV map.
Napisano 18 Listopad 200816 l kubapod1989: może zamiast dopytywać się detali przejrzyj helpa programu? tam na pewno znajdziesz odpowiedź.
Napisano 18 Listopad 200816 l Autor Dzięki juz nie pytam :-). A tak poważnie może to wyglądać na to, że nie chce mi się kombinować ale przed zadaniem pytania siedziałem nad tym kilka godzin, a wasza pomoc jest bezcenna....
Napisano 18 Listopad 200816 l Po poście miracha niesłusznie zareagowałeś nerwowo bo modyfikator shell to odpowiedź na twoje pierwsze pytanie, zresztą sam sprawdź.
Napisano 18 Listopad 200816 l Jak to jest spline->spirale to trzeba zaznaczyć w zakładce rendering -> Enable in renderer/viewport, ustawić grubość i typ radial/cubic i tyle. Jak chcesz edytować jako poly to prawy klik na obiekcie albo stosie i convert to editable poly. Trzeba było na początku napisać że to spline jest, bo inaczej się splinom nadaje grubość a inaczej powierzchniom (vide mirach)