Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki problem który może wydać się śmieszny lecz dopiero zaczynam z 3ds maxem. Stworzyłem obiekt lecz nie posiada on swojej grubości - mówiąc obrazowo jak kartka papieru. Jak to zmienić ? Proszę o pomoc i wyrozumiałość.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 840
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki - szczególnie za to, że nie macie gdzieś początkujących. A tak jeszcze na marginesie co robię źle jeżeli materiał mi się rozciąga na obiekcie, dokładniej mówiąc mam spiralę i jak dodaje materiał to rozciąga się wzdłuż niej - wygląda nienaturalnie.

Napisano
A tak jeszcze na marginesie co robię źle jeżeli materiał mi się rozciąga na obiekcie

TZn textura sie rozciaga? Jak tak to modyfikator UWV map.

Napisano

kubapod1989: może zamiast dopytywać się detali przejrzyj helpa programu? tam na pewno znajdziesz odpowiedź.

Napisano
  • Autor

Dzięki juz nie pytam :-). A tak poważnie może to wyglądać na to, że nie chce mi się kombinować ale przed zadaniem pytania siedziałem nad tym kilka godzin, a wasza pomoc jest bezcenna....

Napisano

Po poście miracha niesłusznie zareagowałeś nerwowo bo modyfikator shell to odpowiedź na twoje pierwsze pytanie, zresztą sam sprawdź.

Napisano

Jak to jest spline->spirale to trzeba zaznaczyć w zakładce rendering -> Enable in renderer/viewport, ustawić grubość i typ radial/cubic i tyle. Jak chcesz edytować jako poly to prawy klik na obiekcie albo stosie i convert to editable poly. Trzeba było na początku napisać że to spline jest, bo inaczej się splinom nadaje grubość a inaczej powierzchniom (vide mirach)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności