kubapod1989 Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 Witam, mam taki problem który może wydać się śmieszny lecz dopiero zaczynam z 3ds maxem. Stworzyłem obiekt lecz nie posiada on swojej grubości - mówiąc obrazowo jak kartka papieru. Jak to zmienić ? Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
kubapod1989 Napisano 18 Listopad 2008 Autor Napisano 18 Listopad 2008 Dzięki - szczególnie za to, że nie macie gdzieś początkujących. A tak jeszcze na marginesie co robię źle jeżeli materiał mi się rozciąga na obiekcie, dokładniej mówiąc mam spiralę i jak dodaje materiał to rozciąga się wzdłuż niej - wygląda nienaturalnie.
zgred Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 A tak jeszcze na marginesie co robię źle jeżeli materiał mi się rozciąga na obiekcie TZn textura sie rozciaga? Jak tak to modyfikator UWV map.
tweety Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 kubapod1989: może zamiast dopytywać się detali przejrzyj helpa programu? tam na pewno znajdziesz odpowiedź.
kubapod1989 Napisano 18 Listopad 2008 Autor Napisano 18 Listopad 2008 Dzięki juz nie pytam :-). A tak poważnie może to wyglądać na to, że nie chce mi się kombinować ale przed zadaniem pytania siedziałem nad tym kilka godzin, a wasza pomoc jest bezcenna....
Tomala Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 Po poście miracha niesłusznie zareagowałeś nerwowo bo modyfikator shell to odpowiedź na twoje pierwsze pytanie, zresztą sam sprawdź.
Hynol Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 Jak to jest spline->spirale to trzeba zaznaczyć w zakładce rendering -> Enable in renderer/viewport, ustawić grubość i typ radial/cubic i tyle. Jak chcesz edytować jako poly to prawy klik na obiekcie albo stosie i convert to editable poly. Trzeba było na początku napisać że to spline jest, bo inaczej się splinom nadaje grubość a inaczej powierzchniom (vide mirach)
Rekomendowane odpowiedzi