Skocz do zawartości

[3ds ] modelowanie kopuły


palmer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ....

 

Kolejnym wyzwaniem jakie sobie postawilem jest modelowanie kopuły/sklepienia nad wanna.

Bedzie to kopuła oparta na 4 kolumnach w rzymskim stulu.

Poszukuje wskazowek na ten temat - jak zaczac ....techniki itp.

 

Przeszukuje wlasnie internet (google) na ten temat.

Wszelkie wskazowki na temat modelingu mile widziane

 

pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

kombinacja nr 1

 

probuje zlaczyc 2 luki - otrzumuje ksztalt jaki chcialem uzyskac , jednak wyglada mi na to ze jest to niepraktyczne podejscie do tematu....

Nie umiem tego ladnie polaczyc aby otrzymac zamierzony efekt .....

 

:(

 

sami zobaczcie.

Z gory wyglada ladnie ale z dolu - tragednia ....

Probowalem edytowac cylindry z ktorych stworzylem kopule ...nic nie wychodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, zaznacz jeden z tych obiektów, które masz i w trybie poly przetnij polygony "Quick Slicem" po takich osiach jakie wychodzą ze skrzyżowania obu obiektów. Obiekt podzieli się wtedy na dwie pełne ćwiartki, oraz dwa kawałki pomiędzy nimi. Usuń kawałki, skopiuj obiekt, obróć o PI/2, przyłącz do oryginału, zaznacz wierzchołki i zespawaj. Voila!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności