Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Render w obecnym stanie wygląda tak:

 

render43.jpg

 

Wszelkie sugestie mile widziane, jest to pierwsza praca tego typu wykonywana przeze mnie. Model został narzucony z góry ja mam ustawić scenę i zrobić render.

 

Nie bijcie za mocno ;)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak pisałem, model mam narzucony z góry, także na to nic nie poradzę ;) Też nie wiem co autor miał na myśli tworząc coś takiego.

 

Co do cegieł też próbuję się z tym uporać, mam nowy render, wygląda trochę lepiej, bo cegły są zrobione takie same.

 

W związku z powyższym parę pytań:

1. Jak zrobić tak, żeby nie było widać powtarzania się wzoru tekstury.

2. W przypadku krawężników - jak zrobić by tekstura była nadawana każdej powierzchni oddzielnie, na renderze widać że góra jest spoko, ale boki są takie rozmyte. Rozbiłem to na oddzielne obiekty, ale przy nadawaniu tekstury jest dalej to samo. Coś z UVW trzeba mieszać?

3. Jakie szkło? Co zrobić, żeby było widać ten błysk i od razu jak ustawić odbicia - z HDRI wychodzi takie rozmazane 'coś' a nie widoczne odbicia mapy.

4. Jaki materiał na balustrady, żeby było fajnie? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności