MetAtroN Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Render w obecnym stanie wygląda tak: Wszelkie sugestie mile widziane, jest to pierwsza praca tego typu wykonywana przeze mnie. Model został narzucony z góry ja mam ustawić scenę i zrobić render. Nie bijcie za mocno ;)
Sebastian Ozga Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Skrzyżowanie Ci troszkę wyszło jak nasze autostrady na Euro ;)
mikodelini Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 tiling cegły jest bardzo widoczny i wszystko wydaje sie takie bez połysku (szkło , balustrady) oprócz krawęzników :P
MetAtroN Napisano 28 Listopad 2008 Autor Napisano 28 Listopad 2008 Jak pisałem, model mam narzucony z góry, także na to nic nie poradzę ;) Też nie wiem co autor miał na myśli tworząc coś takiego. Co do cegieł też próbuję się z tym uporać, mam nowy render, wygląda trochę lepiej, bo cegły są zrobione takie same. W związku z powyższym parę pytań: 1. Jak zrobić tak, żeby nie było widać powtarzania się wzoru tekstury. 2. W przypadku krawężników - jak zrobić by tekstura była nadawana każdej powierzchni oddzielnie, na renderze widać że góra jest spoko, ale boki są takie rozmyte. Rozbiłem to na oddzielne obiekty, ale przy nadawaniu tekstury jest dalej to samo. Coś z UVW trzeba mieszać? 3. Jakie szkło? Co zrobić, żeby było widać ten błysk i od razu jak ustawić odbicia - z HDRI wychodzi takie rozmazane 'coś' a nie widoczne odbicia mapy. 4. Jaki materiał na balustrady, żeby było fajnie? ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się