Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Render w obecnym stanie wygląda tak:

 

render43.jpg

 

Wszelkie sugestie mile widziane, jest to pierwsza praca tego typu wykonywana przeze mnie. Model został narzucony z góry ja mam ustawić scenę i zrobić render.

 

Nie bijcie za mocno ;)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 900
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tiling cegły jest bardzo widoczny i wszystko wydaje sie takie bez połysku (szkło , balustrady) oprócz krawęzników :P

Napisano
  • Autor

Jak pisałem, model mam narzucony z góry, także na to nic nie poradzę ;) Też nie wiem co autor miał na myśli tworząc coś takiego.

 

Co do cegieł też próbuję się z tym uporać, mam nowy render, wygląda trochę lepiej, bo cegły są zrobione takie same.

 

W związku z powyższym parę pytań:

1. Jak zrobić tak, żeby nie było widać powtarzania się wzoru tekstury.

2. W przypadku krawężników - jak zrobić by tekstura była nadawana każdej powierzchni oddzielnie, na renderze widać że góra jest spoko, ale boki są takie rozmyte. Rozbiłem to na oddzielne obiekty, ale przy nadawaniu tekstury jest dalej to samo. Coś z UVW trzeba mieszać?

3. Jakie szkło? Co zrobić, żeby było widać ten błysk i od razu jak ustawić odbicia - z HDRI wychodzi takie rozmazane 'coś' a nie widoczne odbicia mapy.

4. Jaki materiał na balustrady, żeby było fajnie? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności