Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

screen1ox8.th.jpg screen2pi6.th.jpg

 

 

Dlaczego tak zbudowana siatka wygląda tak tragicznie po zastosowaniu meshsmooth'a? (te Edge, które są zaznaczone przed chwilą zrobiłem, bez nich wygląda jeszcze gorzej)

 

Jak to naprawić? A najważniejsze pytanie.. w jaki sposób nauczyć się obsługi meshsmooth'a czy ogólnie wygładzania? Jakieś tutki? Jakimi zasadami się to rządzi? Wiem, że nie powinno być trójkątnych poly.. ale to nie starczy by wszystko wyglądało jak trzeba. Zawsze z tym mam problemy :(

 

Proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 793
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem co chciales osiągnąć tymi edgami, ale powiem Ci ze powinieneś jak juz coś to naokoło kubeczka wszystkie dać....co z tego ze daleś loopa skoro masz minimium 12 verteksowego poly tam :D daj te edgy naokolo, i sprawdz moze masz jakies podwójne scianki?

Napisano
  • Autor

Danie edgy naokoło dało dobre wyniki.. :)

 

Mimo tego, jakimi zasadami się kierować przy modelowaniu by potem wszystko było ok przy wygładzaniu?

Napisano

Po dodaniu tych loopow na okolo mozna wyciagnac wnioski ze siatka jest zbudowana praktycznie z samych 4-katow i w ta strone nalezy podazac :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności