Skocz do zawartości

Problem: odpowiednik autosmooth w Maya


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

dlubie sobie ostatnio postac Low Poly w Maya (niestety nie moj wybor softu :/ ) i mam problem ze smoothem. Noga mojej postaci w obwodzie sklada sie z 8 czesci i jak sie to wyrenderuje to nie wyglada to najlepiej...kanciaste takie. W 3Ds Maxie daje sie autosmooth i wszystko wyglada pieknie a liczba trisow pozostaje taka sama. Moje pytanie brzmi - co sie robi w Maya? wiem ze sa przyciski 1,2,3 ale to nie daje zadnego efektu. Da sie cos z tym zrobic?

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności