DiO Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 dlubie sobie ostatnio postac Low Poly w Maya (niestety nie moj wybor softu :/ ) i mam problem ze smoothem. Noga mojej postaci w obwodzie sklada sie z 8 czesci i jak sie to wyrenderuje to nie wyglada to najlepiej...kanciaste takie. W 3Ds Maxie daje sie autosmooth i wszystko wyglada pieknie a liczba trisow pozostaje taka sama. Moje pytanie brzmi - co sie robi w Maya? wiem ze sa przyciski 1,2,3 ale to nie daje zadnego efektu. Da sie cos z tym zrobic? pozdrawiam
piotrek Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 Zaznaczasz krawędzie (albo nawet poly) i wybierasz Normals -> Soften Edge.
DiO Napisano 3 Grudzień 2008 Autor Napisano 3 Grudzień 2008 Dzieki wielkie piotrek !!! Wlasnie o to mi chodzilo! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się