DiO Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 dlubie sobie ostatnio postac Low Poly w Maya (niestety nie moj wybor softu :/ ) i mam problem ze smoothem. Noga mojej postaci w obwodzie sklada sie z 8 czesci i jak sie to wyrenderuje to nie wyglada to najlepiej...kanciaste takie. W 3Ds Maxie daje sie autosmooth i wszystko wyglada pieknie a liczba trisow pozostaje taka sama. Moje pytanie brzmi - co sie robi w Maya? wiem ze sa przyciski 1,2,3 ale to nie daje zadnego efektu. Da sie cos z tym zrobic? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Zaznaczasz krawędzie (albo nawet poly) i wybierasz Normals -> Soften Edge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiO Posted December 3, 2008 Author Share Posted December 3, 2008 Dzieki wielkie piotrek !!! Wlasnie o to mi chodzilo! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now