hakky Napisano 4 Grudzień 2008 Share Napisano 4 Grudzień 2008 (edytowane) Witam wszystkich. Powoli staram sie udzielac na forum pokazujac co tam sobie dziabie. Praca zrobiona dla kumpla na imieniny - maniak PS3. ok. 16h. Mysle ze jeszcze przysiade do tego ale jak narazie jest skonczone. Z zalozenia miala to byc karykatura jednak taka delikatna. Czy sie udalo to juz wy oceńcie. Wszystkie sugestie i porady zajemilewidziane. Edytowane 5 Grudzień 2008 przez hakky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SBT77 Napisano 6 Grudzień 2008 Share Napisano 6 Grudzień 2008 Ech... i nikt nic nie napisał... Szkoda tak trochę, pomyślałem że przynajmniej ja wstawię jakiś komentarz. Skoro to prezent, to powiem że wygląda dość fajnie i osoba która go dostała zapewne się szczerze ucieszyła. Tym bardziej trudno oceniać prezent, bo zapewne ma jakąś wartość emocjonalną, no ale skoro został wystawiony pod ocenę - postaram się napisać jak to widać okiem laika. Pierwsza sprawa to taka, że praca według mnie dzieli się na dwie części - pierwsza to głowa i klatka piersiowa, druga - pad do konsoli i ręce. Ułożenie rąk sprawia wrażenie dość karkołomne gdy patrzeć na to z punktu widzenia anatomii. Poniekąd można to tłumaczyć konwencją karykatury. Niestety takie zawieszenie rąk w przestrzeni nie łącząc ich w żaden sposób z tułowiem tylko potęguje to wrażenie. Mówiąc zupełnie otwarcie praca SPRAWIA WRAŻENIE matte-paintingu, złożonego z dwóch elementów wyciętych z różnych ujęć. Napisałem sprawia - bo nie mam zielonego pojęcia jak jest w rzeczywistości. Wrażenie to pogłębia fioletowa obwódka wokół palców tej dłoni, która jest dalej od widza. Tło wszak nie jest fioletowe, nie widać w pobliżu obiektów o tej barwie, więc skąd wziął się taki kolor atmosferyczny (dobrze to mówię ? :) )... Może napisz coś więcej o samej pracy - w jaki sposób była wykonana, bo pod względem oceny samego obrazka wygląda całkiem ok (poza wspomnianym wrażeniem podziału na dwie części). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prrrszalony Napisano 6 Grudzień 2008 Share Napisano 6 Grudzień 2008 SBT77 http://en.wikipedia.org/wiki/Matte_painting Ten kolor, to chyba od monitora miał być. Pad ma najwięcej detalu, a powinien mieć najmniej. Gdybyś jego lewą derę dał zgiętą mocno w nadgarstku, tak, żeby przegub szedł bardziej w dół, to całość wyglądałaby mniej karkołomnie, bo teraz, mimo karykaturalności, sprawia to wrażenie, jak gdyby ktoś zza jego pleców grał i to jego ręce widzimy. Btw fajne kolory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hakky Napisano 6 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 6 Grudzień 2008 Dzieki za tak wyczerpujaca ocene. Juz pisze jak to wygladalo od strony technicznej. Praca jest wykonana w calosci recznie podzial jak najbardziej celowy na dwie cześci gdyż playstation to jego pasja prawie jak religia - stad tytul. Dzieki temu chcialem obie te czesci wydobyc jao najwazniejsze. Racja ze z punktu widzenia anatomi jest to bledne i reka na pierwszym planie powinna schodzic w dol aby laczac sie z lokciem mogla dotrzec do ramienia. Jednak w takiej formie zachodzil by pewien balagan a tego chcialem uniknac. W calej pracy najwazniejsze bylo dla mnie podobienstwo do postaci i dosc dobre odwzorowanie pada mocno trzymanego w dloniach. ponizej szkic wstepny. Niestety nie mam krokow bo praca byla dosc szybka i nie myslalem o tym ze wogole to gdzies wrzuce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noiprox Napisano 8 Grudzień 2008 Share Napisano 8 Grudzień 2008 16 godzin - praca dość szybka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się