pomier Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 Witam, Chciałem wam przedstawić jeden z wcześniejszych projektów jest to SGGW w Wawie obiekt budowany jak zwykle na potrzeby wizualizacji. Pozdrawiam
claude Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 Całkiem fajne te wizki. Oczywiście rendering można podciągnąć. Ciekawi mnie jak są zrobione te popiersia czy rzeźby to bitmapy? czy coś rzeźbione? Pozdrawiam
adam_m Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 Poproszę siatkę i zbliżenia na detal. Mnie też interesuje, czy rzeźby sam modelowałes? Wypadałoby szyby zrobić w oknach. Brakuje realizmu, jeśli ma być to symulacja oświetlenia to chyba o realizm chodzi. Model (bez analizy siatki) wydaje się ok. Pozdr.
pomier Napisano 11 Grudzień 2008 Autor Napisano 11 Grudzień 2008 witam jak robie wizualki oswietlenia nocnego to szyby robie poprostu czarne bo render na realnych odbicjach i przezroczystosciach szyb by za dlugo trwal, a i klientowi zlecajacemu mi prace nie zalezy na szybach. Wieczorkiem puszcze siatki
Sebastian Ozga Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 Płaskorzeźba na środku u góry bardzo odstaje, prawdopodobnie to duży bump, spróbuj może chociaż zamienić na displace, prawdopodobnie wyjdzie lepiej. Teksturka przy ziemi się powtarza, poprzesuwaj ją troszkę, żeby nie było tak widać. Model bardzo ładny, dołączam się do pytania odnośnie rzeźb :) Pozdrawiam.
pomier Napisano 11 Grudzień 2008 Autor Napisano 11 Grudzień 2008 tak plaskorzezba jest bitmapa ale reszta to modele 3d
Eden-3d Napisano 12 Grudzień 2008 Napisano 12 Grudzień 2008 plaskorzezba psuje efekt,wymodeluj to moze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się