Skocz do zawartości

wlosy w blenderze i mesh (?)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

jestem kompletnie nowy i chcialbym wiedziec jak zamienic wlosy na siatke, tak zeby byly normalna czescia obiektu?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a moze wiecie co zrobic zeby te wlosy teraz byly widoczne? wydaje mi sie ze ich nie widac bo nie maja jako takiej powierzchni (sa tylko liniami)

Napisano

W zasadzie nie ma potrzeby konwertowania włosów na mesha ,bo niby w jakim celu? (teraz jak można czesać itp )No chyba ,że renderujesz poza internalem np w V-rayu ,generalnie aby regulować grubość włosów (ale nie konwertowanych na mesha) wchodzisz w panel Shading i w render pipeline masz opcję strands ,tam odpowiednio ustawiasz co i jak :

http://www.blender.org/development/release-logs/blender-240/hair-strand-rendering/

Po więcej zapraszam na Google ,pozdrawiam .

Napisano

jest sens jesli to jest np. do moda do morrowinda ;) no, ale game engine tez nie obsluguje particlow.. i tak dzieki za rady, a problem rozwiazalem przez extrude->only edges

Napisano (edytowane)

A w ten sposób ,ja mam taki swój trik ;)

Robisz włosy (ale bez przegięcia ),konwertujesz na mesha, potem wchodzisz w skrypty -->mesh-->edges to curve ,to zamienia edge na krzywą ,następnie w opcji krzywych klikasz front i back oraz 3D (domyślnie jest tylko 3D) i zwiększasz extrude poniżej ,potem już tylko klikasz w object mode na owe włosy i skrótem alt+c konwertujesz na mesha ,u mnie działa .

 

Edit ,mało tego możesz jak dodasz krzywą "taper", regulować grubość włosów ,czyli coś jak start i end w strand ,pozdro .

Edytowane przez adrian2608

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności