Gość kabushi Napisano 13 Grudzień 2008 Napisano 13 Grudzień 2008 witam jestem kompletnie nowy i chcialbym wiedziec jak zamienic wlosy na siatke, tak zeby byly normalna czescia obiektu?
adrian2608 Napisano 13 Grudzień 2008 Napisano 13 Grudzień 2008 Witam, Panel editing -> modifiers -> i klikasz convert w particle system .
Gość kabushi Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 a moze wiecie co zrobic zeby te wlosy teraz byly widoczne? wydaje mi sie ze ich nie widac bo nie maja jako takiej powierzchni (sa tylko liniami)
adrian2608 Napisano 15 Grudzień 2008 Napisano 15 Grudzień 2008 W zasadzie nie ma potrzeby konwertowania włosów na mesha ,bo niby w jakim celu? (teraz jak można czesać itp )No chyba ,że renderujesz poza internalem np w V-rayu ,generalnie aby regulować grubość włosów (ale nie konwertowanych na mesha) wchodzisz w panel Shading i w render pipeline masz opcję strands ,tam odpowiednio ustawiasz co i jak : http://www.blender.org/development/release-logs/blender-240/hair-strand-rendering/ Po więcej zapraszam na Google ,pozdrawiam .
Gość kabushi Napisano 15 Grudzień 2008 Napisano 15 Grudzień 2008 jest sens jesli to jest np. do moda do morrowinda ;) no, ale game engine tez nie obsluguje particlow.. i tak dzieki za rady, a problem rozwiazalem przez extrude->only edges
adrian2608 Napisano 15 Grudzień 2008 Napisano 15 Grudzień 2008 (edytowane) A w ten sposób ,ja mam taki swój trik ;) Robisz włosy (ale bez przegięcia ),konwertujesz na mesha, potem wchodzisz w skrypty -->mesh-->edges to curve ,to zamienia edge na krzywą ,następnie w opcji krzywych klikasz front i back oraz 3D (domyślnie jest tylko 3D) i zwiększasz extrude poniżej ,potem już tylko klikasz w object mode na owe włosy i skrótem alt+c konwertujesz na mesha ,u mnie działa . Edit ,mało tego możesz jak dodasz krzywą "taper", regulować grubość włosów ,czyli coś jak start i end w strand ,pozdro . Edytowane 15 Grudzień 2008 przez adrian2608
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się