kabushi Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 witam jestem kompletnie nowy i chcialbym wiedziec jak zamienic wlosy na siatke, tak zeby byly normalna czescia obiektu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian2608 Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Witam, Panel editing -> modifiers -> i klikasz convert w particle system . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabushi Posted December 13, 2008 Author Share Posted December 13, 2008 ooo wielkie dzieki;) dziala Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabushi Posted December 14, 2008 Author Share Posted December 14, 2008 a moze wiecie co zrobic zeby te wlosy teraz byly widoczne? wydaje mi sie ze ich nie widac bo nie maja jako takiej powierzchni (sa tylko liniami) Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian2608 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 W zasadzie nie ma potrzeby konwertowania włosów na mesha ,bo niby w jakim celu? (teraz jak można czesać itp )No chyba ,że renderujesz poza internalem np w V-rayu ,generalnie aby regulować grubość włosów (ale nie konwertowanych na mesha) wchodzisz w panel Shading i w render pipeline masz opcję strands ,tam odpowiednio ustawiasz co i jak : http://www.blender.org/development/release-logs/blender-240/hair-strand-rendering/ Po więcej zapraszam na Google ,pozdrawiam . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabushi Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 jest sens jesli to jest np. do moda do morrowinda ;) no, ale game engine tez nie obsluguje particlow.. i tak dzieki za rady, a problem rozwiazalem przez extrude->only edges Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian2608 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 (edited) A w ten sposób ,ja mam taki swój trik ;) Robisz włosy (ale bez przegięcia ),konwertujesz na mesha, potem wchodzisz w skrypty -->mesh-->edges to curve ,to zamienia edge na krzywą ,następnie w opcji krzywych klikasz front i back oraz 3D (domyślnie jest tylko 3D) i zwiększasz extrude poniżej ,potem już tylko klikasz w object mode na owe włosy i skrótem alt+c konwertujesz na mesha ,u mnie działa . Edit ,mało tego możesz jak dodasz krzywą "taper", regulować grubość włosów ,czyli coś jak start i end w strand ,pozdro . Edited December 15, 2008 by adrian2608 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now