Jump to content

wlosy w blenderze i mesh (?)


kabushi

Recommended Posts

W zasadzie nie ma potrzeby konwertowania włosów na mesha ,bo niby w jakim celu? (teraz jak można czesać itp )No chyba ,że renderujesz poza internalem np w V-rayu ,generalnie aby regulować grubość włosów (ale nie konwertowanych na mesha) wchodzisz w panel Shading i w render pipeline masz opcję strands ,tam odpowiednio ustawiasz co i jak :

http://www.blender.org/development/release-logs/blender-240/hair-strand-rendering/

Po więcej zapraszam na Google ,pozdrawiam .

Link to comment
Share on other sites

A w ten sposób ,ja mam taki swój trik ;)

Robisz włosy (ale bez przegięcia ),konwertujesz na mesha, potem wchodzisz w skrypty -->mesh-->edges to curve ,to zamienia edge na krzywą ,następnie w opcji krzywych klikasz front i back oraz 3D (domyślnie jest tylko 3D) i zwiększasz extrude poniżej ,potem już tylko klikasz w object mode na owe włosy i skrótem alt+c konwertujesz na mesha ,u mnie działa .

 

Edit ,mało tego możesz jak dodasz krzywą "taper", regulować grubość włosów ,czyli coś jak start i end w strand ,pozdro .

Edited by adrian2608
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy