Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

jestem kompletnie nowy i chcialbym wiedziec jak zamienic wlosy na siatke, tak zeby byly normalna czescia obiektu?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ooo wielkie dzieki;) dziala

Napisano

a moze wiecie co zrobic zeby te wlosy teraz byly widoczne? wydaje mi sie ze ich nie widac bo nie maja jako takiej powierzchni (sa tylko liniami)

Napisano

W zasadzie nie ma potrzeby konwertowania włosów na mesha ,bo niby w jakim celu? (teraz jak można czesać itp )No chyba ,że renderujesz poza internalem np w V-rayu ,generalnie aby regulować grubość włosów (ale nie konwertowanych na mesha) wchodzisz w panel Shading i w render pipeline masz opcję strands ,tam odpowiednio ustawiasz co i jak :

http://www.blender.org/development/release-logs/blender-240/hair-strand-rendering/

Po więcej zapraszam na Google ,pozdrawiam .

Napisano

jest sens jesli to jest np. do moda do morrowinda ;) no, ale game engine tez nie obsluguje particlow.. i tak dzieki za rady, a problem rozwiazalem przez extrude->only edges

Napisano

A w ten sposób ,ja mam taki swój trik ;)

Robisz włosy (ale bez przegięcia ),konwertujesz na mesha, potem wchodzisz w skrypty -->mesh-->edges to curve ,to zamienia edge na krzywą ,następnie w opcji krzywych klikasz front i back oraz 3D (domyślnie jest tylko 3D) i zwiększasz extrude poniżej ,potem już tylko klikasz w object mode na owe włosy i skrótem alt+c konwertujesz na mesha ,u mnie działa .

 

Edit ,mało tego możesz jak dodasz krzywą "taper", regulować grubość włosów ,czyli coś jak start i end w strand ,pozdro .

Edytowane przez adrian2608

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności