Napisano 13 Grudzień 200816 l witam jestem kompletnie nowy i chcialbym wiedziec jak zamienic wlosy na siatke, tak zeby byly normalna czescia obiektu?
Napisano 13 Grudzień 200816 l Witam, Panel editing -> modifiers -> i klikasz convert w particle system .
Napisano 14 Grudzień 200816 l a moze wiecie co zrobic zeby te wlosy teraz byly widoczne? wydaje mi sie ze ich nie widac bo nie maja jako takiej powierzchni (sa tylko liniami)
Napisano 15 Grudzień 200816 l W zasadzie nie ma potrzeby konwertowania włosów na mesha ,bo niby w jakim celu? (teraz jak można czesać itp )No chyba ,że renderujesz poza internalem np w V-rayu ,generalnie aby regulować grubość włosów (ale nie konwertowanych na mesha) wchodzisz w panel Shading i w render pipeline masz opcję strands ,tam odpowiednio ustawiasz co i jak : http://www.blender.org/development/release-logs/blender-240/hair-strand-rendering/ Po więcej zapraszam na Google ,pozdrawiam .
Napisano 15 Grudzień 200816 l jest sens jesli to jest np. do moda do morrowinda ;) no, ale game engine tez nie obsluguje particlow.. i tak dzieki za rady, a problem rozwiazalem przez extrude->only edges
Napisano 15 Grudzień 200816 l A w ten sposób ,ja mam taki swój trik ;) Robisz włosy (ale bez przegięcia ),konwertujesz na mesha, potem wchodzisz w skrypty -->mesh-->edges to curve ,to zamienia edge na krzywą ,następnie w opcji krzywych klikasz front i back oraz 3D (domyślnie jest tylko 3D) i zwiększasz extrude poniżej ,potem już tylko klikasz w object mode na owe włosy i skrótem alt+c konwertujesz na mesha ,u mnie działa . Edit ,mało tego możesz jak dodasz krzywą "taper", regulować grubość włosów ,czyli coś jak start i end w strand ,pozdro . Edytowane 15 Grudzień 200816 l przez adrian2608
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto