Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich :)

 

Moja pierwsza 'wizualizacja'. Pracuje z MAXem dopiero jakies 1,5-2 miesiące.

Piszcie, co mogę zmienić, poprawić lub unikać w kolejnych pracach. Dopiero zaczynam więc potrzebuję trochę dobrych rad:)

 

pokojyj6.png

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

 

Na pewno to pokój?:P Troszkę to wygląda jak gra sprzed kilku lat ale do rzeczy. Po lewej to zabudowana szafa czy drzwi do innego pomieszczenia? Bo jeśli drzwi do zrób futryny i zmniejsz szparę między drzwiami. Trochę pusto tu a ten kwiat pod plakatami nie wiele daje więc wywal go, postaw tam np sofę albo krzesełka i automat z napojami i dorób listwy przypodłogowe. Koniecznie zmień kolor tych drzwi np na ciemny dąb a żaluzji na biały. Za żaluzjami mógłbyś dać coś jasnego np widok na wieżowce. Podłoga jest zbyt błyszcząca. Daj więcej światła, cofnij kamerę, zrób jeszcze coś po prawej stronie i moim zdaniem powinno być fajnie:)

 

Pozdrawiam

Napisano

Te drzwi po lewej szafa i faktycznie korytarz, nie pokój :)

 

Proszę o moderatora o przeniesienie tematu do WIP.

Napisano

właśnie keraj, jakoś to mi bardziej na scanline wygląda.

 

Radzę posłuchać keraja i poczytać parę tutków o Global Illumination i ściągnąć triala V-raya (jak piracisz to się nie przyznawaj :)) albo pomęczyć się z mentalem (za darmo, wbudowany w maxa), trochę trudniejszy moim zdaniem ale jak się naumiesz to możesz naprawdę niezłe rzeczy trzasakć. Ewentualnie zostaje radiosity ale to już naprawdę wymaga umiejętności żeby zrobić coś porównywalnego z mentalem albo vrayem.

 

To światło w tym przejściu na końcu korytarza źle wygląda

masz odwrócone normale na uchwytach szafki

Strazsznie pusto a podłoga wygląda jak przykryta szkłem, tj. źle.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności