Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem początkujący, modeluję w 3d max

To mój pierwszy poważniejszy model bazooki, render mental ray

Będę tu wrzucał kolejne modele.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
hmmm po co tu turbosmooth
Po to żeby była siatka bardziej zagęszczona i nie było takich ostrych kantów .

np. tu 52527343hp2.th.jpg

Tylko Zacha wtedy musisz chamferami się pobawić

Napisano

Jeśli ma to być high poly to jest zbyt kanciasto i brakuje miejscami chamferów. Poza tym mnóstwo ngonów i jeśli dałbys smooth to nie wyglądało by to dobrze. Jeśli low poly to jest za dużo chamferów. Poza tym ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności