Zacha Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Jestem początkujący, modeluję w 3d max To mój pierwszy poważniejszy model bazooki, render mental ray Będę tu wrzucał kolejne modele.
Lubus Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Wrzuć na to turbosmooth...bo bazooka jest zbyt kanciasta
keraj37 Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 hmmm po co tu turbosmooth daj spokoj jest dobrze, tylko powinienes zrobic jakies polaczenie miedzy tym chamfer boxem a glowna rura
mileS Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 hmmm po co tu turbosmoothPo to żeby była siatka bardziej zagęszczona i nie było takich ostrych kantów . np. tu Tylko Zacha wtedy musisz chamferami się pobawić
KamillM Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Imo TS nie ma sensu, lepiej dać więcej krawędzi na samej tubie, reszta jest ok. Można by się tylko pobawić w smoothing groups.
mileS Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 KamillM -> no jeżeli mu zależy na małej ilości poly to się z tobą zgadzam .
Gomez Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Jeśli ma to być high poly to jest zbyt kanciasto i brakuje miejscami chamferów. Poza tym mnóstwo ngonów i jeśli dałbys smooth to nie wyglądało by to dobrze. Jeśli low poly to jest za dużo chamferów. Poza tym ok.
Zacha Napisano 26 Grudzień 2008 Autor Napisano 26 Grudzień 2008 Wprowadziłem trochę poprawek a wygląda to tak:
Zacha Napisano 26 Grudzień 2008 Autor Napisano 26 Grudzień 2008 Nudziłem się i tak na szybko wymodelowałem kilka Broni:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się