Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem początkujący, modeluję w 3d max

To mój pierwszy poważniejszy model bazooki, render mental ray

Będę tu wrzucał kolejne modele.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm po co tu turbosmooth daj spokoj jest dobrze, tylko powinienes zrobic jakies polaczenie miedzy tym chamfer boxem a glowna rura

Napisano
hmmm po co tu turbosmooth
Po to żeby była siatka bardziej zagęszczona i nie było takich ostrych kantów .

np. tu 52527343hp2.th.jpg

Tylko Zacha wtedy musisz chamferami się pobawić

Napisano

Imo TS nie ma sensu, lepiej dać więcej krawędzi na samej tubie, reszta jest ok. Można by się tylko pobawić w smoothing groups.

Napisano

KamillM -> no jeżeli mu zależy na małej ilości poly to się z tobą zgadzam .

Napisano

Jeśli ma to być high poly to jest zbyt kanciasto i brakuje miejscami chamferów. Poza tym mnóstwo ngonów i jeśli dałbys smooth to nie wyglądało by to dobrze. Jeśli low poly to jest za dużo chamferów. Poza tym ok.

Napisano
  • Autor

Wprowadziłem trochę poprawek a wygląda to tak:

Napisano
  • Autor

Nudziłem się i tak na szybko wymodelowałem kilka Broni:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności