Napisano 25 Grudzień 200816 l Jestem początkujący, modeluję w 3d max To mój pierwszy poważniejszy model bazooki, render mental ray Będę tu wrzucał kolejne modele.
Napisano 25 Grudzień 200816 l hmmm po co tu turbosmooth daj spokoj jest dobrze, tylko powinienes zrobic jakies polaczenie miedzy tym chamfer boxem a glowna rura
Napisano 25 Grudzień 200816 l hmmm po co tu turbosmoothPo to żeby była siatka bardziej zagęszczona i nie było takich ostrych kantów . np. tu Tylko Zacha wtedy musisz chamferami się pobawić
Napisano 25 Grudzień 200816 l Imo TS nie ma sensu, lepiej dać więcej krawędzi na samej tubie, reszta jest ok. Można by się tylko pobawić w smoothing groups.
Napisano 25 Grudzień 200816 l KamillM -> no jeżeli mu zależy na małej ilości poly to się z tobą zgadzam .
Napisano 25 Grudzień 200816 l Jeśli ma to być high poly to jest zbyt kanciasto i brakuje miejscami chamferów. Poza tym mnóstwo ngonów i jeśli dałbys smooth to nie wyglądało by to dobrze. Jeśli low poly to jest za dużo chamferów. Poza tym ok.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto