piotrekde Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 (edytowane) Czesc Fragment mojego ostatniego projektu. Wnetrze bunkra, jak widac ciagle nie skonczone. A tutaj pewne fragmenty juz w low poly Edytowane 17 Marzec 2009 przez piotrekde
keraj37 Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 super jak dla mnie, szczegolnie dobre normalki, tekstury rowniez, powodzenia
adam_m Napisano 25 Grudzień 2008 Napisano 25 Grudzień 2008 Jak na bunkier to trochę mało: cegła i kawałek wyrwy. Pokaż coś więcej, bo jak dotąd nie ma się czym zachwycać.
Predator Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 w zbrushu fajnie ale juz z texami traci caly urok :/.Miejscami rozlaza sie textury. Proponuje jeszcze przysiasc a koncowy efekt moze byc calkiem calkiem.
kliment woroszyłow Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 (edytowane) Dokładnie to samo co Predator- w zbruszu czuje się ze to potrzepany beton..niestety w maxie nawet bez textur to straciło swoja ostrość i wyrazistość a zaczyna wyglądać nie jak wspomniany beton a jakiś wosk czy inna półstopiona masa miejscami. Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez kliment woroszyłow
mrys Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Doceniam nakład pracy, ale dziury w podłodze wyglądają jak wytopione kwasem (Obcy, ósmy... ?). W ścianach zresztą też. Myślę, że w Maxie, przynajmniej w kwestii ścian displace byłby lepszym rozwiązaniem. Nop i jak pozostali - zbrusz OK, Max już mniej.
kotisded Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 mrys- no zgadzam sie. Powinno byc wiecej kantow na wyrwach bo jak teraz to wyglada jakby ktos specjalnie przyszedl i napackal w srodku gipsem. Za bardzo wygladzone. Zbrojenie mi sie tez nie podoba jest malo realistyczne i powinno byc go duzo wiecej w podlodze, nierealistycznie sie skreca. Musialbys podzukac zdjec po wybuchu betonowej sciany. np. http://www.taton.noi.pl/inne/polska/stbrusno-bunkier_2.jpg Kliment pewnie pare takich widzial :)
Valery Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 to co wyżej plus dodam że na texturach występują paskudne kolorowe plamy, zielone, niebieskie, czerwone, fioletowe itd.
piotrekde Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 Zapomnialem moze dodac, ze przedstawiony model jest low poly, kazdy z elementow ma od 200 do 700 poly (poza wlazem. ktory ma ponad 1000 poly) sam model high poly nie jest na razie mozliwy u mnie do wyrenderowania w calosci, bo mam 2 GB a karta graf 512 MB i chyba 4 potoki renderowania. wiec moge jedynie pomarzyc :) chyba, ze ktos ma sposob jak ominac podobny problem. odbicia faktycznie wychodza momentami dziwne, mysle, ze przez specular mapy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się