Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc

Fragment mojego ostatniego projektu. Wnetrze bunkra, jak widac ciagle nie skonczone.

60840350zr9.jpg

85720871ac2.jpg

bunker2lf4.jpg

bunker6ug4.jpg

bunker7zx3.jpg

bunker4oj0.jpg

A tutaj pewne fragmenty juz w low poly

16ll3.jpg

13pa7.jpg

39570420.jpg

22940524.jpg

47661946.jpg

gotowe5.jpg

gotowe7.jpg

gotowe11.jpg

Edytowane przez piotrekde

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

super jak dla mnie, szczegolnie dobre normalki, tekstury rowniez, powodzenia

Napisano

Jak na bunkier to trochę mało: cegła i kawałek wyrwy. Pokaż coś więcej, bo jak dotąd nie ma się czym zachwycać.

Napisano

w zbrushu fajnie ale juz z texami traci caly urok :/.Miejscami rozlaza sie textury. Proponuje jeszcze przysiasc a koncowy efekt moze byc calkiem calkiem.

Napisano

Dokładnie to samo co Predator- w zbruszu czuje się ze to potrzepany beton..niestety w maxie nawet bez textur to straciło swoja ostrość i wyrazistość a zaczyna wyglądać nie jak wspomniany beton a jakiś wosk czy inna półstopiona masa miejscami.

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Doceniam nakład pracy, ale dziury w podłodze wyglądają jak wytopione kwasem (Obcy, ósmy... ?). W ścianach zresztą też. Myślę, że w Maxie, przynajmniej w kwestii ścian displace byłby lepszym rozwiązaniem. Nop i jak pozostali - zbrusz OK, Max już mniej.

Napisano

mrys- no zgadzam sie.

Powinno byc wiecej kantow na wyrwach bo jak teraz to wyglada jakby ktos specjalnie przyszedl i napackal w srodku gipsem. Za bardzo wygladzone. Zbrojenie mi sie tez nie podoba jest malo realistyczne i powinno byc go duzo wiecej w podlodze, nierealistycznie sie skreca. Musialbys podzukac zdjec po wybuchu betonowej sciany.

 

np. http://www.taton.noi.pl/inne/polska/stbrusno-bunkier_2.jpg

Kliment pewnie pare takich widzial :)

Napisano

to co wyżej plus dodam że na texturach występują paskudne kolorowe plamy, zielone, niebieskie, czerwone, fioletowe itd.

Napisano
  • Autor

Zapomnialem moze dodac, ze przedstawiony model jest low poly, kazdy z elementow ma od 200 do 700 poly (poza wlazem. ktory ma ponad 1000 poly) sam model high poly nie jest na razie mozliwy u mnie do wyrenderowania w calosci, bo mam 2 GB a karta graf 512 MB i chyba 4 potoki renderowania. wiec moge jedynie pomarzyc :) chyba, ze ktos ma sposob jak ominac podobny problem.

odbicia faktycznie wychodza momentami dziwne, mysle, ze przez specular mapy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności