Napisano 25 Grudzień 200816 l Czesc Fragment mojego ostatniego projektu. Wnetrze bunkra, jak widac ciagle nie skonczone. A tutaj pewne fragmenty juz w low poly Edytowane 17 Marzec 200915 l przez piotrekde
Napisano 25 Grudzień 200816 l super jak dla mnie, szczegolnie dobre normalki, tekstury rowniez, powodzenia
Napisano 25 Grudzień 200816 l Jak na bunkier to trochę mało: cegła i kawałek wyrwy. Pokaż coś więcej, bo jak dotąd nie ma się czym zachwycać.
Napisano 3 Kwiecień 200915 l w zbrushu fajnie ale juz z texami traci caly urok :/.Miejscami rozlaza sie textury. Proponuje jeszcze przysiasc a koncowy efekt moze byc calkiem calkiem.
Napisano 3 Kwiecień 200915 l Dokładnie to samo co Predator- w zbruszu czuje się ze to potrzepany beton..niestety w maxie nawet bez textur to straciło swoja ostrość i wyrazistość a zaczyna wyglądać nie jak wspomniany beton a jakiś wosk czy inna półstopiona masa miejscami. Edytowane 3 Kwiecień 200915 l przez kliment woroszyłow
Napisano 3 Kwiecień 200915 l Doceniam nakład pracy, ale dziury w podłodze wyglądają jak wytopione kwasem (Obcy, ósmy... ?). W ścianach zresztą też. Myślę, że w Maxie, przynajmniej w kwestii ścian displace byłby lepszym rozwiązaniem. Nop i jak pozostali - zbrusz OK, Max już mniej.
Napisano 4 Kwiecień 200915 l mrys- no zgadzam sie. Powinno byc wiecej kantow na wyrwach bo jak teraz to wyglada jakby ktos specjalnie przyszedl i napackal w srodku gipsem. Za bardzo wygladzone. Zbrojenie mi sie tez nie podoba jest malo realistyczne i powinno byc go duzo wiecej w podlodze, nierealistycznie sie skreca. Musialbys podzukac zdjec po wybuchu betonowej sciany. np. http://www.taton.noi.pl/inne/polska/stbrusno-bunkier_2.jpg Kliment pewnie pare takich widzial :)
Napisano 4 Kwiecień 200915 l to co wyżej plus dodam że na texturach występują paskudne kolorowe plamy, zielone, niebieskie, czerwone, fioletowe itd.
Napisano 4 Kwiecień 200915 l Autor Zapomnialem moze dodac, ze przedstawiony model jest low poly, kazdy z elementow ma od 200 do 700 poly (poza wlazem. ktory ma ponad 1000 poly) sam model high poly nie jest na razie mozliwy u mnie do wyrenderowania w calosci, bo mam 2 GB a karta graf 512 MB i chyba 4 potoki renderowania. wiec moge jedynie pomarzyc :) chyba, ze ktos ma sposob jak ominac podobny problem. odbicia faktycznie wychodza momentami dziwne, mysle, ze przez specular mapy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto