Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czesc

Fragment mojego ostatniego projektu. Wnetrze bunkra, jak widac ciagle nie skonczone.

60840350zr9.jpg

85720871ac2.jpg

bunker2lf4.jpg

bunker6ug4.jpg

bunker7zx3.jpg

bunker4oj0.jpg

A tutaj pewne fragmenty juz w low poly

16ll3.jpg

13pa7.jpg

39570420.jpg

22940524.jpg

47661946.jpg

gotowe5.jpg

gotowe7.jpg

gotowe11.jpg

Edytowane przez piotrekde

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

super jak dla mnie, szczegolnie dobre normalki, tekstury rowniez, powodzenia

Napisano

Jak na bunkier to trochę mało: cegła i kawałek wyrwy. Pokaż coś więcej, bo jak dotąd nie ma się czym zachwycać.

Napisano

w zbrushu fajnie ale juz z texami traci caly urok :/.Miejscami rozlaza sie textury. Proponuje jeszcze przysiasc a koncowy efekt moze byc calkiem calkiem.

Napisano

Dokładnie to samo co Predator- w zbruszu czuje się ze to potrzepany beton..niestety w maxie nawet bez textur to straciło swoja ostrość i wyrazistość a zaczyna wyglądać nie jak wspomniany beton a jakiś wosk czy inna półstopiona masa miejscami.

Edytowane przez kliment woroszyłow

Napisano

Doceniam nakład pracy, ale dziury w podłodze wyglądają jak wytopione kwasem (Obcy, ósmy... ?). W ścianach zresztą też. Myślę, że w Maxie, przynajmniej w kwestii ścian displace byłby lepszym rozwiązaniem. Nop i jak pozostali - zbrusz OK, Max już mniej.

Napisano

mrys- no zgadzam sie.

Powinno byc wiecej kantow na wyrwach bo jak teraz to wyglada jakby ktos specjalnie przyszedl i napackal w srodku gipsem. Za bardzo wygladzone. Zbrojenie mi sie tez nie podoba jest malo realistyczne i powinno byc go duzo wiecej w podlodze, nierealistycznie sie skreca. Musialbys podzukac zdjec po wybuchu betonowej sciany.

 

np. http://www.taton.noi.pl/inne/polska/stbrusno-bunkier_2.jpg

Kliment pewnie pare takich widzial :)

Napisano

to co wyżej plus dodam że na texturach występują paskudne kolorowe plamy, zielone, niebieskie, czerwone, fioletowe itd.

Napisano
  • Autor

Zapomnialem moze dodac, ze przedstawiony model jest low poly, kazdy z elementow ma od 200 do 700 poly (poza wlazem. ktory ma ponad 1000 poly) sam model high poly nie jest na razie mozliwy u mnie do wyrenderowania w calosci, bo mam 2 GB a karta graf 512 MB i chyba 4 potoki renderowania. wiec moge jedynie pomarzyc :) chyba, ze ktos ma sposob jak ominac podobny problem.

odbicia faktycznie wychodza momentami dziwne, mysle, ze przez specular mapy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.