Skocz do zawartości

Scena 3D- Hi End Audio


rdo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 129
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

teraz fajnie wyglada.... a szczegolne to ustrojstwo na ostatnim renderku, ale podloga wyglada jak posadzka bo po 1. troche zabardzo sie zwieci a po 2. wyglada jak jednolita, a to przeciez sa panele a po 3. to widac ze jest powycierana wiec dlaczego tak sie swieci?? reszta wporzo!! moim skromnym zdaniem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki.... pomału zabieram sie za następną pracę... (na razie troche od tego audio odpocznę - za miesiąc jak tu sie nagromadzi komentarzy to popoprawiam) tu jeszcze troche brakuje... i podłoga ma słabości... będzie poprawiona - ale to później - teraz chyba sie zabiore za następną pracę - pierwsze rendery powinny trafić na forum za mniej niż tydzień.... podłoga z założenia miała być nowa i błyszcząca tak jak i wszystko inne... tkstura z 3Dtotal, bump-mapa własna.....

 

WIelkie dzięki za słowa uznania... a to ustrojstwo nazywa się Balanced Audio Techonogy VK 75 SE (chyba od Special Edition) i kosztuje astronomiczną kasiorę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogranicze sie do grafiki - podloga - lepiej niz bylo ale jeszcze jest zle, odbicie okna na lewej kolumnie troszke ja szpeci, wydaje mi sie ze lepiej by bylo jak bys calkowicie zlikwidowal odbicia na kolumnach, kable ale to juz sobie daruje bo pisalem o tym :D Poza tym nic teraz wiecej nie widze, wlasciwie to nic nie widze bo pora wczesna wiec ide spac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgodnie z obietnicą: kontynuuję pracę. render próbny (ostatnie 2 tygodnie upłynęły na eksperymentowaniu z oświetleniem i renderingiem

render próbny, w niskiej jakości.

 

jedyna zmiana odnoośnie zawaartości scenki to pojawienie się głośniczków Zoller Metropolis Imagination zamiast ESA Furiozo

 

praca dalej robiona na całkowicie darmowym sofcie (włącznie z systemem operacyjnym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RDO ... sorry ze wczesniej nie trafilem na twoj topic ... szczerze zaluje ... pozdrawiam ... i podziwiam wytrwalosc ... zwlaszcza jesli chodzi o blendera ... mam go ... probowalem nawet kilka razy do niego usiasc ... ale nie wiedzialem nawet jak wstawic jakas kulke ... wiec wrocilem do swojego softu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soft rzecz gustu... ja sie za blendera zabrałem z braku kasy.... miałem wybór między tym a gmaxem (o innych nie wiedziałem wtedy, że w ogóle istnieją.... jeszcze 3ds mi sie obił o uszy)

 

istnieje pogląd jakoby (nie wiadomo czy słusznie) twórcy blendera uznali wszystkie doświadczenia wszystkich firm w dziedzinie tworzenia przyjaznego interfejsu za g**** warte i zrobili wszystko po swojemu żeby być inni.... teraz mam świadomość, czego mu brakuje do komercyjnych produktów.... ale wiem też, że z każdym okrążeniem nadrabia dysans....

 

używam go, bo mnie nie stać nawet na LW... a że nie mam ambicji w kierunku zostania zawodowym grafikiem, to preferencje profesjonalnych firm graficznych g*** obchodzą :)

 

aż taki nieprzyjazny swoją drogą ten blender nie jest... // jak wstawiasz kule?? kursor nad oknem modelowania ->[spacja - ten duży klawisz na klawiaturze]->pojawia sie takie menu ->ADD -> i tu sobie wbierasz... możesz wstawić albo nurbsową albo siatke (wtedy typ i ilość verteksów)

 

w blenderze da sie robić i lepsze rzeczy

 

 

najpoważniejszy problem, to rendery z GI, których powolność jest dobijająca (chociaż to chyba wszędzie jest wolne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rdo: ciesze sie ze temat odżył!

 

Uuuu ale takie rendery nie maja raczej sensu - tak domyslam sie - CZAS!!!

(teraz troche sprawdzonej teorii na temat...)

Wiesz czasami postawienie \"fizycznego\" zrodła swiatla na scenie znacznie przyspiesza obliczenia - renderer nie musi obliczac tak duzej ilosci miejsc z wyłącznie rozproszonym oswietleniem... A u Ciebie widze wlasnie taka sytuacje - swiatlo pada \"z daleka\" - przez okno i cale pomieszczenie jest oswietlone z rozproszenia, a nie bezposrednio. Takie sceny gwarantuja dlugie obliczenia i mase artefaktow przy niskich wartosciach parametrow...

Sprobuj wstawic chociaz na probe jedno, dwa bezposrednie zrodla swiatla w tym pokoju - moze bedzie szybciej i bez takiego szumu.

 

pozdro

Marek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli że wyłączyć GI i zastąpić je punktowymi lampkami?? próbowałem... wszystko jest w porządku, tylko cienie jakieś takie sztuczne... tam gdzie powinny b yć, tam ich prawie nie ma...

spróbuję ustawić jeszcze wyższą jakość GI - może się w 1 dzień wyrobi z sensowną rozdzielczością i bez tego szumu.. tym bardziej że scenka nie jest wielgachna... jakieś 300k+meshsmooth w niektórych miejscach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za dobrą radę... już zacząłem eksperymenty... rzeczwiście efekty przekraczają me najśmielsze oczekiwania....

 

zaraz rendery detali.... modelowanie jest w zasadzie skońcone w 90% (chyba że coś jeszcze zdecyduję się dodać do sceny)

zaraz renderki w lepszej nieco jakości

 

niecierpliwie czekam na blendera 2.33 (próbne buildy pokazują że postęp może być jeszcze większy niż między 2.31 a 2.32)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszedłem do wniosu, że z powodu niemożebnej powolności renderera imieniem YafRAY final ender wykonam jak skończe modelowanie.... teraz podczas pracy będę Was raczył skrinsztami lub e.w. renderkami próbnymi bez GI i AA... wybaczcie - też nad tym boleję... ale taka jest nturalna kolej rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na noc raczej nie bo to to strasznie szumi.... wychodąc teoretycznie mógłbym... ale YafRAY bije chyba wszelkie rekordy powolności.... ostatni render na poprzedniej stronie robił się 200minut :( ... a z pełną redukcją szumu byłoby to 700-800 minut przy śmiesznie małej rozdzielczości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z BSA nic wspólego nie mam - inaczej 90% moich znajomych dawno by siedziało w pierdlu :( inna sprawa, że moje zdanie na temat piractwa kiedyś już wyrażałem na tym forum - i okazało się, że jestem w swych poglądach prawie osamotniony. ale to jest raczej sprawa na osobny topic.

 

tym razem zamieszczam siatki płytofonu Linn Sondek CD12 i preampa B.A.T. VK 51 SE....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to długo wyczekiwany render z GI...... robił sie cały dzionek.... ale jest ... widać nieco błędów...ale nie wiem kiedy zachce mi sie robić następny.....

oto co Yafray wypluł po kilkunastu godzinach liczenia.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności