Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam model który ma animacje i oczywiście kości. Jest to model który przedstawia rękę z łomem, chcę podmienić łom na miecz.

Tylko że gdy go podmienię to ta animacja nie będzie go dotyczyła bo podmieniłem.

I chcę podpiąć ten miecz do tej ręki czyli tych kości no i właśnie nie wiem jak to zrobić bo chce żeby ta animacja dotyczyła mojego miecza.

1230844458.jpg

 

1230844462.jpg

Wie ktoś jak to zrobić?

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mozesz uzyc narzedzia select and link i podczepic miecza do danej kosci jesli o to ci chodzi

Napisano

dodajesz kości a na obiekt nakładasz modyfikator skin(w opcjach możesz dodawać kości i edytować jaka część obiektu maja poruszać) ja tak to robiłem, ale czy to najlepszy sposób to nie wiem.

Napisano
dodajesz kości a na obiekt nakładasz modyfikator skin

 

nie ma sensu skinowac miecza chyba ze to ma byc miecz organiczny :P

Napisano

No racja racja mój błąd źle zrozumiałem :/

Sorry za wprowadzenie w błąd.

Napisano
  • Autor

Na razie mi wychodzi, bo udało się podpiąć model do kości i są animacje

Ale to tylko porusza się sama kości z mieczem a mi chodzi o to aby ręka była z mieczem (animacje)

PS: nie wiem gdzie znajduje się link constrain

Pozdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności