Jump to content

[3ds max 9] Podpinanie kości do objektu


Grzechu 12

Recommended Posts

Mam model który ma animacje i oczywiście kości. Jest to model który przedstawia rękę z łomem, chcę podmienić łom na miecz.

Tylko że gdy go podmienię to ta animacja nie będzie go dotyczyła bo podmieniłem.

I chcę podpiąć ten miecz do tej ręki czyli tych kości no i właśnie nie wiem jak to zrobić bo chce żeby ta animacja dotyczyła mojego miecza.

1230844458.jpg

 

1230844462.jpg

Wie ktoś jak to zrobić?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Setesh

dodajesz kości a na obiekt nakładasz modyfikator skin(w opcjach możesz dodawać kości i edytować jaka część obiektu maja poruszać) ja tak to robiłem, ale czy to najlepszy sposób to nie wiem.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy