Napisano 5 Styczeń 200916 l W 3ds max teksturuje sobie wymyślony duży blok. Wszystko prawie idzie jak należy. No właśnie prawie. Bowiem nałożona grafika wyglądać tak jak powinna, wygląda tylko z bliska. Jak oddalam kamerę od obiektu to ona się zaczyna mienić. Wygląda to tak jak na obrazkach poniżej Z bliska http://www.fotosik.pl/showFullSize.p...d6e9dffee9acde Z daleka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...2f854b455.html Nie widać tego za bardzo na tych zdjęciach jednak mam nadzieje że ktoś wie o co mi chodzi i potrafi napisć co z tym fantem zrobić. //edit chyba powinienem to umieścić w dziale modeling
Napisano 5 Styczeń 200916 l twoja tekstura tiling'uje się normalnie czyli powtarza i jesli nie jest dobrze zrobiona to będzie to widoczne zwłaszcza w oddali, albo ściągnij lepszą powtarzalną teksture albo zrób nową... jest wiele sposobów po drugie też wydaje się ze jest jakaś rozciągnięta, czy używasz modyfikatora UVW Map no i jak chcesz znać efekt ostateczny to renderuj te sceny bo w vewporcie to różnie może wyglądać
Napisano 5 Styczeń 200916 l Autor po drugie też wydaje się ze jest jakaś rozciągnięta, czy używasz modyfikatora UVW Map Nie, używam unfrap UVW. Tak jak to było napisane w pewnym trialu na pewnej stronie. albo zrób nową... jest wiele sposobów A są jakieś poradniki na ten temat? Bo ja to robiłem tak że wyciąłem z innej tekstury kawałek, który mi się wydawał dobry do mojego projektu. Chciałem uzyskać taki efekt jak na tym zdjęciu poniżej; http://www.cgtextures.com/texview2.php?id=17781&PHPSESSID=5dcff76641dacb72da16054614756906&time=1231172865
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto