Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W 3ds max teksturuje sobie wymyślony duży blok. Wszystko prawie idzie jak należy. No właśnie prawie. Bowiem nałożona grafika wyglądać tak jak powinna, wygląda tylko z bliska. Jak oddalam kamerę od obiektu to ona się zaczyna mienić. Wygląda to tak jak na obrazkach poniżej

 

Z bliska

http://www.fotosik.pl/showFullSize.p...d6e9dffee9acde

 

Z daleka

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...2f854b455.html

 

Nie widać tego za bardzo na tych zdjęciach jednak mam nadzieje że ktoś wie o co mi chodzi i potrafi napisć co z tym fantem zrobić.

 

//edit chyba powinienem to umieścić w dziale modeling

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 890
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

twoja tekstura tiling'uje się normalnie czyli powtarza i jesli nie jest dobrze zrobiona to będzie to widoczne zwłaszcza w oddali, albo ściągnij lepszą powtarzalną teksture albo zrób nową... jest wiele sposobów

 

po drugie też wydaje się ze jest jakaś rozciągnięta, czy używasz modyfikatora UVW Map

 

no i jak chcesz znać efekt ostateczny to renderuj te sceny bo w vewporcie to różnie może wyglądać

Napisano
  • Autor
po drugie też wydaje się ze jest jakaś rozciągnięta, czy używasz modyfikatora UVW Map

 

Nie, używam unfrap UVW. Tak jak to było napisane w pewnym trialu na pewnej stronie.

 

albo zrób nową... jest wiele sposobów

 

A są jakieś poradniki na ten temat? Bo ja to robiłem tak że wyciąłem z innej tekstury kawałek, który mi się wydawał dobry do mojego projektu. Chciałem uzyskać taki efekt jak na tym zdjęciu poniżej;

 

http://www.cgtextures.com/texview2.php?id=17781&PHPSESSID=5dcff76641dacb72da16054614756906&time=1231172865

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności