mlody3d Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 jestem nowy i dopiero zaczynam i mam pytanie ( problem ). ogladałem ten filmik i zaciekawiło mnie jak mozna dodawac punkty do bryły lub dzielić tak jak tobi to PAZUR ... może jakiś dodatek ? Dzieki z góry !
Alibaba Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Trzeba by zapytac autora, ale na 90% to normalne narzedzia modelera. Glownie knife i bevel.
mlody3d Napisano 8 Styczeń 2009 Autor Napisano 8 Styczeń 2009 Trzeba by zapytac autora, ale na 90% to normalne narzedzia modelera. Glownie knife i bevel. THS. Tak myslałem ze włąsne to ale co do knifa nie byłem jakos przekonany bo źle mi coś cieło ale juz jest good. dzieki :)
emmilius Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 Można jeszcze też zaznaczyć polygon który chcesz pociąć, następnie przechodzisz w tryb points, zaznaczasz 2 punkty i dajesz [ctrl]-L- (chyba to Slice się nazywa). Ważne jest żeby pierw zaznaczyć poligon który będzie cięty...
gryzoon Napisano 4 Maj 2009 Napisano 4 Maj 2009 Użyte opcje to nic innego jak Knife, Weld (do zlepiania punktów) no i Band Saw (lub Band Saw Pro) można się też wspomagać Add Edges, a do wytłaczania wielu face'ów używa się Smooth Shift (Bevel to raczej do wypychania pojedynczych face'ów) - wszystkie te narzędzie masz standardowo w modelerze.
Elgatoloco Napisano 5 Maj 2009 Napisano 5 Maj 2009 Mnie osobiście spodobało się narzędzie connect{działa we wszystkich trybach} zaznaczasz dwa punkty-connect i masz krawedz, zaznaczasz dwie krawedzie naprzeciw ległe-connect i masz krawędz która je łączy pośrodku. Taki fajne małe przydatne narzędzie. Na polygonach to troche jak narzędzia QS tyle ze tworzy sie pojedyncza krawedz bez opcji wykonczenia. Jak działasz na defaultowej skórce to będzie chyba w zakładce Construct. P.S Czy to tylko ja, czy wam też nie działa rounder w ostatnim modelerze?wykrzacza sie od razu, tak samo jak metaform w x64, w x86 dziala normalnie, nie wiem dlaczego. Moge potem wrzucic pare obrazków gdyby ludzie co małó znają lw chcieliby ruszyć z mijesca i się zapoznać:D
qbaqbaMAX3D Napisano 5 Maj 2009 Napisano 5 Maj 2009 Elgatoloco - "Moge potem wrzucic pare obrazków gdyby ludzie co mało znają lw chcieliby ruszyć z mijesca i się zapoznać" Jak tylko będziesz mógł to proszę wrzuć, każde nowe info się przyda, a nóż okaże się, że znów o jakiejś opcji się zapomniało lub było się tuż obok dobrego rozwiązania kolejnego problemu... pozdrawiam Qba
Alibaba Napisano 6 Maj 2009 Napisano 6 Maj 2009 P.S Czy to tylko ja, czy wam też nie działa rounder w ostatnim modelerze?wykrzacza sie od razu, tak samo jak metaform w x64, w x86 dziala normalnie, nie wiem dlaczego. U mnie dziala jak zwykle, czyli kaprysnie;P
Elgatoloco Napisano 6 Maj 2009 Napisano 6 Maj 2009 U mnie dziala jak zwykle, czyli kaprysnie;P Mnie nie działa wcale, z każdym razem mam komunikat że to działanie sprawi że modeler będzie nie stabilny, po crashu wysyłałem logi do newtek'a więc może w 9.6.1 to poprawią no powiedzmy jakieś 50% szans. Gdyby nie te dwa skrypty darmowe Wedgebevel i slide to nie wiem co bym zrobił.
gryzoon Napisano 8 Maj 2009 Napisano 8 Maj 2009 P.S Czy to tylko ja, czy wam też nie działa rounder w ostatnim modelerze?wykrzacza sie od razu, tak samo jak metaform w x64, w x86 dziala normalnie, nie wiem dlaczego. Hm... ja mam LW 9.3 w domu i 9.6 w firmie - na obu Rounder działa bez zarzutu - LW wiesza mi się tylko przy Fprime czasami (jak przesadzę z siatką :) ), a używam wielu opcji i możliwości LW w modelerze i layoucie. Ja czekam aż Newtek wypuści CORE - tam pewnie dopiero będzie meksyk :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się