Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chcialem przedstawic jak narazie wip'a jest to mały kibelek... nawet bardzo :D ok, do rzeczy:

 

http://foto.forumsamochodowe.com/image/4iNhg7zp3iDV3Oxn7rHjjEcmZLqqUYDZquQuKlA7.jpg

 

http://foto.forumsamochodowe.com/image/1eKZgtktt2WNXMuLYp8YysEu7REGYDEJQWzcxXBX.jpg

 

 

mam kilka pytan bo pojawily sie bledy na renderach probnych np:

- na drugim ujeciu nad spluczka na płytkach widac jakies dziwne odbicie albo cos.. co to moze byc ? moze ktos wie?

 

- drugie pytanie, jak najlepiej zrobic ze tak powiem "włosy" w szczotce do toalety? probowalem hair and fur ale nie wychodzilo najlepiej...

 

oczywiscie niektore tekstury bede musial poprawic, bo wiem ze nie sa zbyt idealne chocby tekstura dywanika na podlodze

 

prosilbym rowniez o ogolna ocene tego co tu pokazuje ;)

 

z gory dziekuje za pomoc ;)

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Te odbicia to chyba normalne odbicia. Naturalne, jak to we swiecie.

2. WLosy możesz zrobić z cylindrów, czyba że chcesz splątane, to wtedy na particlach. Jest na ten temat fajny tutek na stronie domowej Streakera. Proste w miare.

Napisano

te odbicie mnie zastanowilo bo jest tylko w jednym miejscu, ale to moze mi sie rzeczywiscie wydaje tylko ze cos jest nie tak :)

 

2. te wlosy to mają byc proste, i w miare twarde, jak to w szczotkach w toaletach :)

moglbys mi strone z tym tutorialem napisac? bo nie do konca wiem jaka to jest :)

dzieki z gory ;)

Napisano

http://streaker.prv.pl/ a potem tutorials, dalej "Creating carpet in 3ds max without plugins"

Tutek jest na dywan, ale załapiesz metode.

Nie zapomnij podziekować Streakerowi.

 

Chociaż szybciej bedzie po prostu z cylindrów, jeśli włosy maja być sztywne i proste.

Napisano

To chyba odbicie ręcznika i kawałka umywalki, na płytce niżej tego nie widać bo "zasłania" odbicie spłuczki. Dla mnie wygląda naturalnie, tak się dziwnie zgrało z fugą.

Natomiast deska zdecydowanie za wąska, brakuje fugi w rogu i papier troszkę daleko.

Generalnie pomysł mi się podoba, texturki też.

Napisano

ok, to deske troche poszerze :) no i zrobie jeszcze jakas wode w muszelce :D

a co do fugi to bede to musial jakos rozkminic, ale to chyba powinno sie w unrapie zrobic.. aczkolwiek pewny nie jestem :)

papier mozna przeniesc na sciane boczną ;)

ogolnie rzecz biorac toaletka jest bardzo mała bo ma 1,3m/1,8m :)

 

dzieki za komenty

Napisano

to wiec tak: deska poszerzona, szczotka zrobiona - uzylem scatter'a i mysle ze calkiem poprawnie wyszla.. :)

niestety dalej nie moge sobie poradzic z tymi fugami, męcze sie z nimi w unwrapie i mi nie wychodzi.. kto mi w tym mapowaniu pomoze ? :)

 

rendery testowe

http://foto.forumsamochodowe.com/image/9RgAK9Vru2YaXHt1qUqM7KYhlts4RY3aOwDBRLwr.jpg

 

http://foto.forumsamochodowe.com/image/cqCEO9pjeYRK9WHgjrZDOBmjEQqduodL5yqzmaKu.jpg

 

http://foto.forumsamochodowe.com/image/GguFZ1rFkW7Guwz6KyYfPiapRAQlJkn72wEJ0X1Z.jpg

 

http://foto.forumsamochodowe.com/image/951kBfcfetHIs2pZrrRUEpCY2ncxKKQbZ7h8owOF.jpg

 

please help me :)

Napisano

Ja mam taką propozycje odnośnie ułożenia płytek we wnęce na spłuczkę a tymi na pozostałej ścianie, spróbuj dopasować fugi tak żeby tworzyły linię ciągłą :) Ale scenka zajebiaszcza(może za X lat tez takie coś zrobię ;D ).

Napisano

co do tych plytek to poprawiam powoli juz przed tym postem co ostatnio napisalem :)

tylko mi jakis teraz blad wyskakuje i maxa wywala :/ z autobacka jest to samo.. znow chyba bede musial od nowa plytki stawiac, eh.

Napisano

Ręcznik jest rewelacyjny...zdradź nam jak go zrobiłeś, zmieniłbym kolor płytek, przynajmniej na podłodze...bo troszkę psują efekt, wrzuć w polowie ściany jakiś paseczek...

Napisano

reczniczek byl robiony clothem a material to kolor zielony, displace na 10 ustawiony i bumb na 120 :)

 

narazie niech zostanie jak jest.. bo nie wiem czemu wyskakuje mi error co chwile i wylacza sie max ( 3ds max 9 32bit z vray RC3 )

Nie wiem.. moze to wina zbyt duzej ilosci polygonow ?

wiecie, kazda plytka chocby nawet ma ich troche.. ponad pol miliona poly jest napewno..

Napisano

zolwik, musisz kurcze sie przylozyc troche bardziej

Za duzo zielonego tam masz, światlo jakies ciekawe daj.

Na razie to sie nie nadaje do FW w żadnym wypadku, chyba że chcesz dołączyć do grona wrzucaczy niedokończonych prac.

Napisano

mkeruj, nie no skad że znowu, tak sie pytam, ale jak sie nie nadaje to rozumiem, nawet sie nie dziwie za bardzo bo mozna powiedziec ze jestem poczatkujacy jak narazie.. z oswietleniem szczegolnie sie nie bawie niestety, jak mi pomozecie to szybciej sie bede rozwijał ;)

powiem tak, jak narazie troche bardziej zakapowalem modelowanie, co mi sprawialo jeszcze ostatnio bardzo wielka trudnosc, teraz jest zdecydowanie lepiej ;)

dzieki za pomoc dotychczasową ;)

Napisano

No to kapuj dalej, będzie coraz łatwiej przychodziło. :D

Popatrz na gotowe wizki i zobacz co one mają, a twoja nie ma.

I po prostu zrób w swojej to co jest w tamtych.

 

Proste, nie??

 

PZDR

mkeruj

Napisano

mozna powiedziec ze proste :D ale w praktyce to wyglada zdecydowanie gorzej :)

wezme sie teraz glownie za nauke modelowania, bo bez tego ani rusz dalej ;)

byle z postepem do przodu :) 4 miesiace na marne nie poszly wiec kolejne tez nie pojdą :)

 

pozdr :)

Napisano

No no no kogo ja widzę ;) w sumie to masz już 32 posty a ja dopiero teraz Cię zauważyłem ;) fajna scenka tylko ten kibel trochę jak dla emerytki z wielką upą ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności