zolwik Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Witam, chcialem przedstawic jak narazie wip'a jest to mały kibelek... nawet bardzo :D ok, do rzeczy: http://foto.forumsamochodowe.com/image/4iNhg7zp3iDV3Oxn7rHjjEcmZLqqUYDZquQuKlA7.jpg http://foto.forumsamochodowe.com/image/1eKZgtktt2WNXMuLYp8YysEu7REGYDEJQWzcxXBX.jpg mam kilka pytan bo pojawily sie bledy na renderach probnych np: - na drugim ujeciu nad spluczka na płytkach widac jakies dziwne odbicie albo cos.. co to moze byc ? moze ktos wie? - drugie pytanie, jak najlepiej zrobic ze tak powiem "włosy" w szczotce do toalety? probowalem hair and fur ale nie wychodzilo najlepiej... oczywiscie niektore tekstury bede musial poprawic, bo wiem ze nie sa zbyt idealne chocby tekstura dywanika na podlodze prosilbym rowniez o ogolna ocene tego co tu pokazuje ;) z gory dziekuje za pomoc ;)
mkeruj Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 1. Te odbicia to chyba normalne odbicia. Naturalne, jak to we swiecie. 2. WLosy możesz zrobić z cylindrów, czyba że chcesz splątane, to wtedy na particlach. Jest na ten temat fajny tutek na stronie domowej Streakera. Proste w miare.
zolwik Napisano 8 Styczeń 2009 Autor Napisano 8 Styczeń 2009 te odbicie mnie zastanowilo bo jest tylko w jednym miejscu, ale to moze mi sie rzeczywiscie wydaje tylko ze cos jest nie tak :) 2. te wlosy to mają byc proste, i w miare twarde, jak to w szczotkach w toaletach :) moglbys mi strone z tym tutorialem napisac? bo nie do konca wiem jaka to jest :) dzieki z gory ;)
mkeruj Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 http://streaker.prv.pl/ a potem tutorials, dalej "Creating carpet in 3ds max without plugins" Tutek jest na dywan, ale załapiesz metode. Nie zapomnij podziekować Streakerowi. Chociaż szybciej bedzie po prostu z cylindrów, jeśli włosy maja być sztywne i proste.
zolwik Napisano 8 Styczeń 2009 Autor Napisano 8 Styczeń 2009 superancko, dzieki wielkie ;) jak cos zrobie to wrzuce up'ka ;)
Marten Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 To chyba odbicie ręcznika i kawałka umywalki, na płytce niżej tego nie widać bo "zasłania" odbicie spłuczki. Dla mnie wygląda naturalnie, tak się dziwnie zgrało z fugą. Natomiast deska zdecydowanie za wąska, brakuje fugi w rogu i papier troszkę daleko. Generalnie pomysł mi się podoba, texturki też.
zolwik Napisano 9 Styczeń 2009 Autor Napisano 9 Styczeń 2009 ok, to deske troche poszerze :) no i zrobie jeszcze jakas wode w muszelce :D a co do fugi to bede to musial jakos rozkminic, ale to chyba powinno sie w unrapie zrobic.. aczkolwiek pewny nie jestem :) papier mozna przeniesc na sciane boczną ;) ogolnie rzecz biorac toaletka jest bardzo mała bo ma 1,3m/1,8m :) dzieki za komenty
zolwik Napisano 10 Styczeń 2009 Autor Napisano 10 Styczeń 2009 to wiec tak: deska poszerzona, szczotka zrobiona - uzylem scatter'a i mysle ze calkiem poprawnie wyszla.. :) niestety dalej nie moge sobie poradzic z tymi fugami, męcze sie z nimi w unwrapie i mi nie wychodzi.. kto mi w tym mapowaniu pomoze ? :) rendery testowe http://foto.forumsamochodowe.com/image/9RgAK9Vru2YaXHt1qUqM7KYhlts4RY3aOwDBRLwr.jpg http://foto.forumsamochodowe.com/image/cqCEO9pjeYRK9WHgjrZDOBmjEQqduodL5yqzmaKu.jpg http://foto.forumsamochodowe.com/image/GguFZ1rFkW7Guwz6KyYfPiapRAQlJkn72wEJ0X1Z.jpg http://foto.forumsamochodowe.com/image/951kBfcfetHIs2pZrrRUEpCY2ncxKKQbZ7h8owOF.jpg please help me :)
KamillM Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Nie prościej po prostu wymodelować płytki? :) Materiał na desce trochę dziwny, poza tym całkiem fajnie.
zolwik Napisano 10 Styczeń 2009 Autor Napisano 10 Styczeń 2009 no to nie glupi pomysl, zaraz cos moze wykombinuje :)
zolwik Napisano 10 Styczeń 2009 Autor Napisano 10 Styczeń 2009 http://foto.forumsamochodowe.com/image/95K0PjchQAsJRaWfUgIwyiA1JxvtqZFrhhXYxSEK.jpg wymodelowalem plytki, są ok ?
Gość Setesh Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Ja mam taką propozycje odnośnie ułożenia płytek we wnęce na spłuczkę a tymi na pozostałej ścianie, spróbuj dopasować fugi tak żeby tworzyły linię ciągłą :) Ale scenka zajebiaszcza(może za X lat tez takie coś zrobię ;D ).
zolwik Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 co do tych plytek to poprawiam powoli juz przed tym postem co ostatnio napisalem :) tylko mi jakis teraz blad wyskakuje i maxa wywala :/ z autobacka jest to samo.. znow chyba bede musial od nowa plytki stawiac, eh.
zolwik Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 http://foto.forumsamochodowe.com/image/hmGIxjbvn94IeMGun0UrPZ77LaKtEtxacTg8Dqhy.jpg teraz juz jest chyba ok ? jeszcze bedą inne ujecia ofc. na tym mysle juz skonczyc projekt kibelka. moge wrzucic juz do Galerii 3D ? :)
Vega Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Jaką metodą zrobiłeś ten ręcznik? Praca bardzo mi się podoba tylko szkoda, że taka mała ;)
Lubus Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Ręcznik jest rewelacyjny...zdradź nam jak go zrobiłeś, zmieniłbym kolor płytek, przynajmniej na podłodze...bo troszkę psują efekt, wrzuć w polowie ściany jakiś paseczek...
zolwik Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 reczniczek byl robiony clothem a material to kolor zielony, displace na 10 ustawiony i bumb na 120 :) narazie niech zostanie jak jest.. bo nie wiem czemu wyskakuje mi error co chwile i wylacza sie max ( 3ds max 9 32bit z vray RC3 ) Nie wiem.. moze to wina zbyt duzej ilosci polygonow ? wiecie, kazda plytka chocby nawet ma ich troche.. ponad pol miliona poly jest napewno..
mkeruj Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 zolwik, musisz kurcze sie przylozyc troche bardziej Za duzo zielonego tam masz, światlo jakies ciekawe daj. Na razie to sie nie nadaje do FW w żadnym wypadku, chyba że chcesz dołączyć do grona wrzucaczy niedokończonych prac.
zolwik Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 mkeruj, nie no skad że znowu, tak sie pytam, ale jak sie nie nadaje to rozumiem, nawet sie nie dziwie za bardzo bo mozna powiedziec ze jestem poczatkujacy jak narazie.. z oswietleniem szczegolnie sie nie bawie niestety, jak mi pomozecie to szybciej sie bede rozwijał ;) powiem tak, jak narazie troche bardziej zakapowalem modelowanie, co mi sprawialo jeszcze ostatnio bardzo wielka trudnosc, teraz jest zdecydowanie lepiej ;) dzieki za pomoc dotychczasową ;)
mkeruj Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 No to kapuj dalej, będzie coraz łatwiej przychodziło. :D Popatrz na gotowe wizki i zobacz co one mają, a twoja nie ma. I po prostu zrób w swojej to co jest w tamtych. Proste, nie?? PZDR mkeruj
zolwik Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 mozna powiedziec ze proste :D ale w praktyce to wyglada zdecydowanie gorzej :) wezme sie teraz glownie za nauke modelowania, bo bez tego ani rusz dalej ;) byle z postepem do przodu :) 4 miesiace na marne nie poszly wiec kolejne tez nie pojdą :) pozdr :)
carlosss Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 No no no kogo ja widzę ;) w sumie to masz już 32 posty a ja dopiero teraz Cię zauważyłem ;) fajna scenka tylko ten kibel trochę jak dla emerytki z wielką upą ;)
zolwik Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Napisano 12 Styczeń 2009 wymiarowo kibel jest ok, ale kamera jest taka ze chcialem objac nia wszystko od gory do dolu, dlatego sie tak rozciagneło dziwnie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się