Napisano 9 Styczeń 200916 l Cześć czołem. Wiem że temat już był wałkowany na forum - z góry mówie że próbowałem zmieniać Min/Max Rate w IRR tak samo Subdv w LC. AA - Catmull Room (przez którego się to dzieje podobno) zmieniony na Mitchell-Netravali. Niżej podgląd renderu. Pozatym zastanawia mnie fakt - nie mając żadnych świateł w scenie za oknem mam totalnie biało tak jakby jakieś światło padało ponieważ pojawia się odbicie na podłodze. Swiece Sun+Sky + VrayLight. USTAWIENIA: DEFAULT LIGHT - OFF HIDDEN LIGHTS - J/W IMAGE SAMPLER: ADAPTIVE SUBD: AA: M-N COLOR MAPPING: EXPO' - SUB PIXEL MAPPING - CHECKED GI ENV - ON IRR + LC: IRR - MIN - -3 / MAX - 0 /HSPH SUBDV 80 INTERP SAMP 20 LIGHT CACHE - SUBDV 1000 / SAMPLE SIZE 0,02 DMC SAMPLER - ADAPTV AMOUNT - 0,85 / MIN SAMPLES - 4 NOISE THSH - 0,005 RENDER REGION 32X32. Pomocy! :)
Napisano 9 Styczeń 200916 l Autor merci Marcinie :). A masz jakiś pomysł na to światło "bez świateł" ? ;)
Napisano 9 Styczeń 200916 l Autor Ale sam też napisałem że bez żadnych świateł w scenie przy renderze pojawia mi się światło w oknie, tzn. szyby są białe, tak jakby przepalone a na podłodze pojawia się odbicie
Napisano 9 Styczeń 200916 l Chcesz powiedzieć, że po usunięciu wszystkich świateł i wyłączeniu VraySky w slocie environment uzyskujesz taki efekt?
Napisano 9 Styczeń 200916 l Ja myślę, że niebo zostawiasz włączone jednak, jeśli ci się odbicie w podłodze robi.
Napisano 10 Styczeń 200916 l Autor Przepraszam panowie my bad, rzeczywiscie envi byl wlaczony. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto