stach13 Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Witam wszystkich, to moja pierwsza praca wrzucona na to forum, liczę że zostanie ona srogo potraktowana. Soft: Blender 248.1 Render: Blender Internal 2D: Gimp 2.6.4 Ps.Ostra krytyka mile widziana.
J|L Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 no ciekawy ten obcy ...taki porzestraszony sie wydaje :] ale zato pewnie kawał sk... z niego :] pozedro
Gość ant-3d Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Witamy na forum :) No to jedziemy :) Shader skory jest tak naprawde srednim shaderem sredniego kamienia. Rozumiem ze to alien i moze wygladac roznie i nie ma tu jakichs ograniczen ale jednak musisz pamietac o pewnych sprawach. Jak budujesz taki leb to sprobuj sobie wyobrazic czache jak by wygladala. Jak mogly by byc ulozone miesnie. Takie rzeczy to podstawa. Zobacz na morde swojego stwora i wyobraz ze cos zjada.... JAK? W miejscach zgiec powstaly by faldy, gdzies szczeka czy cokolwiek co on tam ma nadajace kszalt tkance musialoby sie miescic. Narazie wyglada jakby tego nie mial. To samo uszy czy co tam jest. Po co to i dlaczego a nie inaczej. Zauwaz ze w naturze wszystko ma swoj sens i jakies uzasadnienie. Zobacz np. u ludzi. Powieki (on ich nie ma) mamy po to aby oko nie wysychalo i bylo nawilzane, brwi i rzesy aby cos do oka sie nie pruszylo, ucho jest tak zbudowane aby zbieralo wiekszosc fali dzwiekowych z przodu itp. itd. Mam nadzieje ze wiesz o czym mowie. Bo narazie to alien wyglada jak bezkregowiec pozbawiony jakiegokolwiek detalu. Poszukaj na googlu roznych potworkow i popatrz na detale, na to jak sa budowane. Coz... duzo duzo pracy przed toba. Powodzenia.
D4D4L Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 Heja. No fajny ten alien, troszke dziwny ale jak tak go widzisz :]
Temporal Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Powiem ze fajne ma oczy. Reszta niestety nie bardzo. ant-3d wsumie wyczerpal temat moze jego rady przydadza ci sie w nastepnej pracy. Ja od siebie dodam ze polecam nastepnym razem zalozyc sobie watek w wipie juz na starcie bedziesz dostawal dobre wskazowki a tak to mam poprawe calej pracy.
Kuciel Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 fajny ale shader skory bym troche poprawil na twoim miejscu, ale jak niechcesz to taki szczegol w zasadzie :)
Faun Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 Popracuj nad detalami i materiałami. Na razie wygląda jakby go z grubsza wyciosano z kamienia.
stach13 Napisano 13 Styczeń 2009 Autor Napisano 13 Styczeń 2009 Dziękuje wszystkim za porady, uwagi i pozytywy za negatywy również napewno się przydadzą przy następnej pracy. Dodam jeszcze że to jest moja pierwsza ukończona praca organiczna i raczej nie ostatnia. Co do skóry to robiłem ją w gimpie z kawałków skury rekina. Model jak widać za ciekawy nie jest, ale przy następnym sprubuję się postaram bardziej jak pozwoli czas.
Eden-3d Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 przez ten shader wyglada troche tak jak by byl z kamienia,przynajmniej mi sie tak kojarzy,pozatym malo detalu i pomysl oklepany nic nowego,pozdro
ttaaddeekk Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 pocieszny . dokladnie strasznie pozytywny model, az mi sie lepiej poczułem :)
mis3k Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 mnie się średnio podoba. Chyba przez te wybałuszone oczy. Prostota modelu bije po oczach. pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi