Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam dwa pytania do was związane z 3ds max'em (oczywiście modelowaniem) :

Jak wymodelować obicie chodzi mi o to oparcie w tym fotelu:

(http://www.evermotion.org:8080/exclusiv/MOFHotelPalace/modeling_02.jpg)?

 

i drugie pytanko:

Jak wymodelować takie zdobienia jak na tej kolumnie:

(http://www.evermotion.org:8080/exclusiv/MOFHotelPalace/modeling_04.jpg)

chodzi mi o to czy zwykle takie modeluje się w zbrushu czy w 3ds max'ie

 

Oczywiście byłbym bardzo wdzięczny gdybyście podali mi jakiekolwiek tutoriale odnośnie tego :)

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kolumnę, jak ktoś zna ZB to będzie mu zdecydowanie łatwiej niż w maxie zrobić. Kiedyś widziałem tutorial w którym pokazano jak zrobić płaskorzeźbę disp'em, ale niestety nie pamiętam adresu (może ktoś zna, chętnie sobie przypomnę).

Gość Thyrrun
Napisano

Jeśli można, wrócę jeszcze do poprzedniego pytania Tigera133...

Tak dla uzupełnienia tematu.

Widziałem kiedyś w pewnej książce do max'a 4, że na model (łyżki) została nałożona mapa odzwierciedlająca zdobienia (na pewno niektórzy pamiętają :) ). Podobnie jak w Zbrushu ów miejsce nabrało wypukłości ornamentu.

No i tutaj pytanie... Może ktoś wie jak zostało to wykonane ?

Napisano
Jeśli można, wrócę jeszcze do poprzedniego pytania Tigera133...

Tak dla uzupełnienia tematu.

Widziałem kiedyś w pewnej książce do max'a 4, że na model (łyżki) została nałożona mapa odzwierciedlająca zdobienia (na pewno niektórzy pamiętają :) ). Podobnie jak w Zbrushu ów miejsce nabrało wypukłości ornamentu.

No i tutaj pytanie... Może ktoś wie jak zostało to wykonane ?

displace . modyfikator displace




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności