Napisano 13 Styczeń 200916 l hej zrobiłam model kosciola felicjanek w krk, ma byc bez tekstur, teraz mam pytanko.. macie jakies sposoby na oswietlenie takiego obiektu?? bo narazie dallam tam tylko samego target direct i tyle, kamerka jest normalna, nie fizyczna :) a chcialam wydobyc z tego wiecej kontrastow i wiecej detali :) pozdrawiam
Napisano 14 Styczeń 200916 l Autor oki.. głupie pytanko.. co to jest ten dirt shader i gdzie go znalezc? :D
Napisano 14 Styczeń 200916 l Ok, wiec pomijające całego dirta to tak( najłatwiej chyba): - Jak w przyrodzie, czyli słońce i niebo czyli sun i sky - to połączenie dobrze zgrane na pewno da Ci oczekiwany efekt. Obrazek zapisz sobie do PNG lub tif z właczonym kanałem alfa, potem w photoshopie dodaj niego i zastosuj filtr sharpen. Co do dirta- to w ME masz takie coś co nakładasz i tak renderujesz. i potem bawisz sie wartwami w PS. PS. polecam kamere fizyczną i tego helpa ---> http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ Cześć
Napisano 15 Styczeń 200916 l dirt shader to materiał który w slocie difuse ma wsadzoną mapkę VrayDirt. Można też wyrenderować w Mentalu obiekt z użyciem mapy typu ambient oclusion.
Napisano 15 Styczeń 200916 l Black Mamba napisał: Co do dirta- to w ME masz takie coś co nakładasz i tak renderujesz. i potem bawisz sie wartwami w PS. hehe no padłem ze śmiechu - rewelacyjnie to wytłumaczyłeś :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto