Skocz do zawartości

prosba o rade part 2 ;) oswietlenie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej zrobiłam model kosciola felicjanek w krk, ma byc bez tekstur, teraz mam pytanko.. macie jakies sposoby na oswietlenie takiego obiektu?? bo narazie dallam tam tylko samego target direct i tyle, kamerka jest normalna, nie fizyczna :) a chcialam wydobyc z tego wiecej kontrastow i wiecej detali :) pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok, wiec pomijające całego dirta to tak( najłatwiej chyba):

 

- Jak w przyrodzie, czyli słońce i niebo czyli sun i sky - to połączenie dobrze zgrane na pewno da Ci oczekiwany efekt.

 

Obrazek zapisz sobie do PNG lub tif z właczonym kanałem alfa, potem w photoshopie dodaj niego i zastosuj filtr sharpen.

 

Co do dirta- to w ME masz takie coś co nakładasz i tak renderujesz. i potem bawisz sie wartwami w PS.

 

 

PS. polecam kamere fizyczną i tego helpa ---> http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/

Cześć

Napisano

dirt shader to materiał który w slocie difuse ma wsadzoną mapkę VrayDirt. Można też wyrenderować w Mentalu obiekt z użyciem mapy typu ambient oclusion.

Napisano

 

Co do dirta- to w ME masz takie coś co nakładasz i tak renderujesz. i potem bawisz sie wartwami w PS.

 

 

hehe no padłem ze śmiechu - rewelacyjnie to wytłumaczyłeś :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności