kubicka.basia Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 hej zrobiłam model kosciola felicjanek w krk, ma byc bez tekstur, teraz mam pytanko.. macie jakies sposoby na oswietlenie takiego obiektu?? bo narazie dallam tam tylko samego target direct i tyle, kamerka jest normalna, nie fizyczna :) a chcialam wydobyc z tego wiecej kontrastow i wiecej detali :) pozdrawiam
Hynol Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 Dirt shader z niewielkim radiusem wyciągnie detale dodatkowo.
kubicka.basia Napisano 14 Styczeń 2009 Autor Napisano 14 Styczeń 2009 oki.. głupie pytanko.. co to jest ten dirt shader i gdzie go znalezc? :D
!Ewert Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Ok, wiec pomijające całego dirta to tak( najłatwiej chyba): - Jak w przyrodzie, czyli słońce i niebo czyli sun i sky - to połączenie dobrze zgrane na pewno da Ci oczekiwany efekt. Obrazek zapisz sobie do PNG lub tif z właczonym kanałem alfa, potem w photoshopie dodaj niego i zastosuj filtr sharpen. Co do dirta- to w ME masz takie coś co nakładasz i tak renderujesz. i potem bawisz sie wartwami w PS. PS. polecam kamere fizyczną i tego helpa ---> http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ Cześć
Hynol Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 dirt shader to materiał który w slocie difuse ma wsadzoną mapkę VrayDirt. Można też wyrenderować w Mentalu obiekt z użyciem mapy typu ambient oclusion.
Temporal Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 bo dirt mapa a ambient occlussion to to samo tylko nazwy inne
Loki Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Co do dirta- to w ME masz takie coś co nakładasz i tak renderujesz. i potem bawisz sie wartwami w PS. hehe no padłem ze śmiechu - rewelacyjnie to wytłumaczyłeś :D
!Ewert Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Nie dziękuje, uznałem że i tak nie będzie tego używała ;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się