Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej zrobiłam model kosciola felicjanek w krk, ma byc bez tekstur, teraz mam pytanko.. macie jakies sposoby na oswietlenie takiego obiektu?? bo narazie dallam tam tylko samego target direct i tyle, kamerka jest normalna, nie fizyczna :) a chcialam wydobyc z tego wiecej kontrastow i wiecej detali :) pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok, wiec pomijające całego dirta to tak( najłatwiej chyba):

 

- Jak w przyrodzie, czyli słońce i niebo czyli sun i sky - to połączenie dobrze zgrane na pewno da Ci oczekiwany efekt.

 

Obrazek zapisz sobie do PNG lub tif z właczonym kanałem alfa, potem w photoshopie dodaj niego i zastosuj filtr sharpen.

 

Co do dirta- to w ME masz takie coś co nakładasz i tak renderujesz. i potem bawisz sie wartwami w PS.

 

 

PS. polecam kamere fizyczną i tego helpa ---> http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/

Cześć

Napisano

dirt shader to materiał który w slocie difuse ma wsadzoną mapkę VrayDirt. Można też wyrenderować w Mentalu obiekt z użyciem mapy typu ambient oclusion.

Napisano
  Black Mamba napisał:

 

Co do dirta- to w ME masz takie coś co nakładasz i tak renderujesz. i potem bawisz sie wartwami w PS.

 

 

hehe no padłem ze śmiechu - rewelacyjnie to wytłumaczyłeś :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności