Napisano 16 Styczeń 200916 l Witam Mam taki oto problem.. Pracuje nad scenką - tętnica a w niej płynące różne komórki, z teksturami sobie bez problemu radze ale mam banalny problem z modelem naczynia (tętnicy,żyły etc). Zrobiłem to tak: Shape>circle i modyfikator extrude, wytłoczyłem sobie figure prostą, ale moge tam nadać tylko 100 segmentów , jednak chciałbym otrzymać fakturę powierzchni za pomocą bumpa a do tego gęstość siatki musi być wieksza, jak to zrobic ? Jak byście zrobili model takiej tętnicy ? Chciałbym to animować, tzn ruch kamery która zmierza w środku tętnicy , więc obiekt musi być długi z gęstą siatką do bumpa :) Dzięki z góry
Napisano 16 Styczeń 200916 l gesta siatka do bumpa? Bump mapy? Czegos tutaj nie rozumiem. co ma gestosc siatki do textury ?
Napisano 16 Styczeń 200916 l Autor Właśnie.. displacement Ale równie dobrze mogę tu podciągnąć też modyfikator noise, który jest zależny od gęstości siatki, więc pytanie nadal aktualne, mi na myśl przychodzi tylko tesselatte, ale być może są inne sposoby..