Skocz do zawartości

"Przeźrloczystości" modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kmaczek
Napisano

Witam , dopiero co zaczynam z 3Ds i mam pewien kłopot przy modelowaniu samochodu. Podąrzajac pewnym tutorialem natknołem sie na problem z "przeźrloczystością" modelu przy modelowaniu. I mam pytanie jak włączyć taki tryb "przeźrloczystości" modelu tak jak jest na tym obrazku http://img.oc-forum.org/faq/3dsmax/plane8.JPG ??

 

Bo mi sie udało tylko taki włączyć http://img.oc-forum.org/faq/3dsmax/plane7.JPG Korzystam z 3D Studio Max 9

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kliknij M zaznacz jedna z kulek i zmniejsz parametr Opacity do np 40. Teraz nałóż ten material na model.

 

Jak zaczynasz z 3D to radzilbym nie brac sie od razu za samochód, ale moze masz talent :) Pzdr

Gość Kmaczek
Napisano

Ok dzieki , własnie przed chwila znalazłem inny sposob Zakładka Display -> Display Properties -> See Through ,ok modelujemy dalej Lamborghini :)

Napisano
Ok dzieki , własnie przed chwila znalazłem inny sposob Zakładka Display -> Display Properties -> See Through
To jest dokładnie to o czym pisał Mirach. :)) Zamiast iść do zakładki Display po prostu wciśnij Alt+X.
Gość Kmaczek
Napisano

A znacie moze jakis myk gdy patrze np. od przodu to blueprint który jest najblizej mnie (tzn. Kamery z ktorej patrze) znikał ??

Gość Kmaczek
Napisano

nie działa mi cos ( klikam w lewym gornym rogu na np. Front -> configures i tam , nie ??)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności