Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zabawę z 3d zacząłem chyba z ponad rok temu w podciętej wersji maxa, model na poniższym zdjęciu jest trzecim który robię. Poprzednie dwa też były budynkami - bardziej lub mniej skomplikowanymi ;)

Chciałem dowiedzieć się jak model będzie widziany poza środowiskiem gry do której robię modele :)

 

kew-garden-1.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie bardzo widać co jest teksturą, a co modelem. Jeśli chcesz żebyśmy ocenili model to najlepiej daj claya, bez textur :)

 

Do jakiej gry to robisz?

Napisano
  • Autor

Tu nie ma textur :) I nie bardzo wiem co to jest clay ^^"

A gra nazywa się Simcity4 ;)

 

EDIT: A nie przepraszam jest tekstura szkła :D Ale bez tego nic nie widać :)

Napisano

E... tak wydetalowany model do simcity4?? Z tego co pamietam to tam modele to troche zmodyfikowane boxy z textura.

Napisano
  • Autor

Powiedzmy, później takie modele wyglądają okropnie w grze ;) Ja swoje robię szczegółowo bo przy okazji uczę się jak wykonywać naj/prościej/szybciej/efektowniej różne rzeczy :) A myślę też o zarobku na 3D więc wszystko się przyda :)

 

A tak wygląda model bez jakiejkolwiek tekstury:

kew-garden-2.jpg

Napisano
Powiedzmy, później takie modele wyglądają okropnie w grze ;)

 

a masz swiadomosc czegos takiego ze silnik graficzny gry ma swoje ograniczenia? Twoj model ma prawdopodobnie wiecej poly niz cale miasto w SimCity.

Napisano
  • Autor

Spokojnie uciągnie ;) Poprzedni model miał około 500 000 poly i gra nawet nie jęknęła a budynek był duży i bardzo ozdobny :) Ten będzie miał około 350 i powinien pójść bez problemu :) Tylko nie wiem jaki ma to związek z jakością modelu, nie powiedziałem przecież że robie go tylko i wyłącznie do tej gry :)

Edytowane przez serf

Napisano

Na pewno jesteś przekonany że 350k to nie za dużo jak na grę z sześcioletnim stażem, na twoim miejscu zostawił bym ten model i brał się za teksturki, a wtedy kiedy będziesz go robił do portfolio zabrać się za upiększanie i pozwolić sobie "rozwinąć skrzydła".

Takie moje zdanie,

oczywiście pozdrawiam.

P.S pisze się wyłącznie a nie wyąacznie.

Napisano
  • Autor

Ale on właśnie jest robiony do portfolio, to że zostanie wykorzystany w grze jest hmm tak jakby przy okazji ;) Dlatego nie bardzo przejmuję się czy liczba poly jest 350k czy 500k, bo i tak głównym przeznaczeniem modelu jest miejsce w moim portfolio :)

P.S Ga może i z sześcioletnim stażem ale nadal gra w nią masa ludzi i żadnej lepszej o tej tematyce na razie nie zrobiono ;)

P.S2 Każdy ma prawo do literówki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.