Jump to content

serf

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About serf

  • Rank
    Member
  1. Mam problem, jestem w trakcie robienia modelu fontanny, na jednej stronie znalazłem fajny tutorial do zrobienia materiału wody. Wszystko było ok do czasu aż wyrenderowałem scenę przy użyciu MR. Render ze zwykłego renderera. Render z mentala: Ktoś wie co się dzieje? Korzystałem z tego tutoriala : http://www.fraijinart.com/tutorials/oldstuff/water.htm
  2. serf

    Kamienna donica

    Mam problem z wymodelowaniem takiego oto obiektu: O ile umiem wymodelować "gładką" donicę to nie wiem zupełnie jak zrobić jej środkową część (tą ozdobną część nachodzącą od spodu pod główny pojemnik oraz te wygięte ozdoby pod nią). Czy ktoś wie jak to zrobić bądź ma linka do tutoriala pokazującego jak to wymodelować?
  3. Taki mały update modelem który juz jakiś czas temu skończyłem: 1: (bez roślin w środku) 2: (rośliny już są)
  4. serf

    Wygięcie reliefu

    A dokładniej? To zależy od jakieś opcji w FFd4x4x4 czy trzeba dodać jeszcze jakiś modyfikator?
  5. serf

    Wygięcie reliefu

    Dzięki, Zrobiłem coś na próbę i użyłem FFD4x4x4 i wyszło coś takiego: Po przekonwertowaniu do editable poly wygląda nieco lepiej: niby wszystko jest ok, krawędzie się zgadzają ale środek nie bardzo: Co robię źle?
  6. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak to zrobić? Chodzi o taki efekt: Chciałem najpierw zrobić to na płasko ale nie mam pojęcia jak to potem wygiąć w taki sposób. Czy może jest lepszy sposób?
  7. Ale on właśnie jest robiony do portfolio, to że zostanie wykorzystany w grze jest hmm tak jakby przy okazji ;) Dlatego nie bardzo przejmuję się czy liczba poly jest 350k czy 500k, bo i tak głównym przeznaczeniem modelu jest miejsce w moim portfolio :) P.S Ga może i z sześcioletnim stażem ale nadal gra w nią masa ludzi i żadnej lepszej o tej tematyce na razie nie zrobiono ;) P.S2 Każdy ma prawo do literówki
  8. Snajper - okna są tak na 2 stronach budynku bo po prostu z tych stron do wieży przylega inny budynek ;) Co do okienek, cóż to był mój pierwszy model na którym się uczyłem, więc ma prawo mieć niedoskonałości :) Tekstura dachu w 2 modelu jest do wymiany, zrobię to kiedy będę robił inne wersje tego budynku. Tym że pusto jakoś się nie przejmuję, jest druga wersja tego modelu zapaćkana na dachu nadbudówkami (ten jest inspirowany oryginalnym dachem - nadbudówki są obecnie) i ta z kopułą robi znacznie większą furorę ;) Co do modelu 3 - dziękuję, mi też się podoba :D indian - hmm może nie wyglądają jak na zdjęciach ale akurat oświetlenie było chwalone :) Nie mniej jednak dziękuję za uwagę :)
  9. A co nie gra z renderem nr2? Właśnie tak powinna świecić ta kopuła. A miniaturka taka ponieważ ma być to teczka moich prac a nie tylko prezentacja pojedynczej ;)
  10. Jak już się dowiedziałem moje modele nie nadają się na gamearty (xD) więc wrzucam tu swoje 2 poprzednie modele robione w gmaxie (oba były robione do gry Simcity 4) i najnowszy, także robiony w gmaxie ale wraz z nim staram się przejść na 3dmaxa :) Bez zbędnego gadania: pierwszy model: Drugi model: Trzeci model: (jeszcze w trakcie pracy)
  11. Spokojnie uciągnie ;) Poprzedni model miał około 500 000 poly i gra nawet nie jęknęła a budynek był duży i bardzo ozdobny :) Ten będzie miał około 350 i powinien pójść bez problemu :) Tylko nie wiem jaki ma to związek z jakością modelu, nie powiedziałem przecież że robie go tylko i wyłącznie do tej gry :)
  12. Powiedzmy, później takie modele wyglądają okropnie w grze ;) Ja swoje robię szczegółowo bo przy okazji uczę się jak wykonywać naj/prościej/szybciej/efektowniej różne rzeczy :) A myślę też o zarobku na 3D więc wszystko się przyda :) A tak wygląda model bez jakiejkolwiek tekstury:
  13. Tu nie ma textur :) I nie bardzo wiem co to jest clay ^^" A gra nazywa się Simcity4 ;) EDIT: A nie przepraszam jest tekstura szkła :D Ale bez tego nic nie widać :)
  14. Zabawę z 3d zacząłem chyba z ponad rok temu w podciętej wersji maxa, model na poniższym zdjęciu jest trzecim który robię. Poprzednie dwa też były budynkami - bardziej lub mniej skomplikowanymi ;) Chciałem dowiedzieć się jak model będzie widziany poza środowiskiem gry do której robię modele :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy