Napisano 21 Styczeń 200916 l Zabawę z 3d zacząłem chyba z ponad rok temu w podciętej wersji maxa, model na poniższym zdjęciu jest trzecim który robię. Poprzednie dwa też były budynkami - bardziej lub mniej skomplikowanymi ;) Chciałem dowiedzieć się jak model będzie widziany poza środowiskiem gry do której robię modele :)
Napisano 21 Styczeń 200916 l Nie bardzo widać co jest teksturą, a co modelem. Jeśli chcesz żebyśmy ocenili model to najlepiej daj claya, bez textur :) Do jakiej gry to robisz?
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Tu nie ma textur :) I nie bardzo wiem co to jest clay ^^" A gra nazywa się Simcity4 ;) EDIT: A nie przepraszam jest tekstura szkła :D Ale bez tego nic nie widać :)
Napisano 21 Styczeń 200916 l E... tak wydetalowany model do simcity4?? Z tego co pamietam to tam modele to troche zmodyfikowane boxy z textura.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Powiedzmy, później takie modele wyglądają okropnie w grze ;) Ja swoje robię szczegółowo bo przy okazji uczę się jak wykonywać naj/prościej/szybciej/efektowniej różne rzeczy :) A myślę też o zarobku na 3D więc wszystko się przyda :) A tak wygląda model bez jakiejkolwiek tekstury:
Napisano 21 Styczeń 200916 l Powiedzmy, później takie modele wyglądają okropnie w grze ;) a masz swiadomosc czegos takiego ze silnik graficzny gry ma swoje ograniczenia? Twoj model ma prawdopodobnie wiecej poly niz cale miasto w SimCity.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor Spokojnie uciągnie ;) Poprzedni model miał około 500 000 poly i gra nawet nie jęknęła a budynek był duży i bardzo ozdobny :) Ten będzie miał około 350 i powinien pójść bez problemu :) Tylko nie wiem jaki ma to związek z jakością modelu, nie powiedziałem przecież że robie go tylko i wyłącznie do tej gry :) Edytowane 22 Styczeń 200916 l przez serf
Napisano 21 Styczeń 200916 l Na pewno jesteś przekonany że 350k to nie za dużo jak na grę z sześcioletnim stażem, na twoim miejscu zostawił bym ten model i brał się za teksturki, a wtedy kiedy będziesz go robił do portfolio zabrać się za upiększanie i pozwolić sobie "rozwinąć skrzydła". Takie moje zdanie, oczywiście pozdrawiam. P.S pisze się wyłącznie a nie wyąacznie.
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor Ale on właśnie jest robiony do portfolio, to że zostanie wykorzystany w grze jest hmm tak jakby przy okazji ;) Dlatego nie bardzo przejmuję się czy liczba poly jest 350k czy 500k, bo i tak głównym przeznaczeniem modelu jest miejsce w moim portfolio :) P.S Ga może i z sześcioletnim stażem ale nadal gra w nią masa ludzi i żadnej lepszej o tej tematyce na razie nie zrobiono ;) P.S2 Każdy ma prawo do literówki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto