Napisano 22 Styczeń 200916 l Cześć czołem. Wymodelowałem sobie takiego oto POD'a , ale mam z nim więcej problemów przy texturowaniu niż przy modelowaniu. Problem opisałem już http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56182 tutaj, ale tam chyba rzadko kto zagląda a jakby nie patrzeć jest to WIP więc licze że ktoś mi pomoże :). Chodzi o to że po nałożeniu tekstury wyświetla mi się ona w viewporcie ale w renderze już jej nie widać, nie wiem co się dzieje i z czym to zjeść :). Render z zwykłymi światłami, ustawienia też w miare defaultowe, więc detalu widac raczej mało. Pzdr. Edytowane 26 Styczeń 200916 l przez Marshall
Napisano 22 Styczeń 200916 l Nie widać w ogóle, czy jest zniekształcona w jakiś sposób? Dajesz bitmap do slotu diffuse w materiale?
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor Najgorsze jest to że nie widać na renderze dosłownie nic, w tym przypadku podłoga jest (powinna być) drewniana bo taka jest tekstura nałożona. Tak normalnie bitmapka do diffuse, no i dalej ew.bump itd. Vray jako silnik - IRR + LC - color mapping Adaptive DMC + Mitchel Netrivalli (czy jakos tak ;) ).
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor mirach możesz powiedzieć gdzie tego szukać? jeśli chodzi o ustawienie materiału to mam -> vraymtl
Napisano 22 Styczeń 200916 l render > V-ray> Global switches > jest male cosik co sie zwie Override mtl.
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor mirach co ja bym bez Ciebie zrobił :) dzięki piękne po raz któryś :). Reszcie dziękuję za zaangażowanie. Pzdr. WIP w trakcie :). (masło maślane)
Napisano 26 Styczeń 200916 l Autor taki up, bez turbosmooth'a bo póki co walczę z teksturami: może mi ktoś doradzić co zrobić aby "górny pasek" nie odbijał na niebiesko-zielono? Pomimo tego że tekstura jest czarna a refl na 1. Oraz jeśli ktoś mógłby to prosiłbym o porady n/t czystszego renderu - tj. napisy bardziej wyekponowane i widoczne. Pzdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto