tomspec23 Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 Witam Oto niegotowy jeszcze do konca projekt Hali do mojej gry , ktora tworze powoli :) Co Sadzicie ?
jamal333 Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 Może być tylko podłoga mi nie podchodzi... wygląda jak puzzle bardziej.
tomspec23 Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Napisano 24 Styczeń 2009 Pokombinuje z nia , dzieki za uwage i prosze o wiecej :)
Jonasz_Real Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 skoro to ma być do gry, mozesz pokazac siatke ?
tomspec23 Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Napisano 24 Styczeń 2009 (edytowane) Tu zmiana podlogi Edytowane 24 Styczeń 2009 przez tomspec23
jamal333 Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 Poszedłeś na łatwiznę ;P Jak chcesz zostać przy gładkiej powierzchni to pobrudź ją chociaż trochę.Podłoga czysta a łażą po niej pająchy.Daj im jakieś pajęczynki co by muchy na kolację złapały ;)
Jonasz_Real Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 Texel "betonu" lezy. Troche malo przypomina mi beton. Powinienes zmiejszyc skale. Przybrudzilbym tez te "czerwone" cegly. Popatrz na te okna... boki cegiel wogole nie widac. Mapowanie do poprawki. Oteksturuj filar, ktory podtrzymuje strop. Tekstury sa fajniejsze i ciekawsze od zwyklych shaderow. Pozdrawiam
tomspec23 Napisano 25 Styczeń 2009 Autor Napisano 25 Styczeń 2009 podnosis prog hehe dobra prubuje dalej
mirach Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Mozesz jeszcze pokazac jakies przykladowe UVki i textury? Bo mam wrazenie ze wrzucasz na obiekty box mapping i dajesz texture "cegla" i po sprawie. Ale moge sie mylic oczywiscie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się