tomspec23 Napisano 24 Styczeń 2009 Share Napisano 24 Styczeń 2009 Witam Oto niegotowy jeszcze do konca projekt Hali do mojej gry , ktora tworze powoli :) Co Sadzicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jamal333 Napisano 24 Styczeń 2009 Share Napisano 24 Styczeń 2009 Może być tylko podłoga mi nie podchodzi... wygląda jak puzzle bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomspec23 Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2009 Pokombinuje z nia , dzieki za uwage i prosze o wiecej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 24 Styczeń 2009 Share Napisano 24 Styczeń 2009 skoro to ma być do gry, mozesz pokazac siatke ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomspec23 Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2009 (edytowane) Tu zmiana podlogi Edytowane 24 Styczeń 2009 przez tomspec23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jamal333 Napisano 24 Styczeń 2009 Share Napisano 24 Styczeń 2009 Poszedłeś na łatwiznę ;P Jak chcesz zostać przy gładkiej powierzchni to pobrudź ją chociaż trochę.Podłoga czysta a łażą po niej pająchy.Daj im jakieś pajęczynki co by muchy na kolację złapały ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 24 Styczeń 2009 Share Napisano 24 Styczeń 2009 za dużo bajochazardów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomspec23 Napisano 25 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2009 Update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 25 Styczeń 2009 Share Napisano 25 Styczeń 2009 Texel "betonu" lezy. Troche malo przypomina mi beton. Powinienes zmiejszyc skale. Przybrudzilbym tez te "czerwone" cegly. Popatrz na te okna... boki cegiel wogole nie widac. Mapowanie do poprawki. Oteksturuj filar, ktory podtrzymuje strop. Tekstury sa fajniejsze i ciekawsze od zwyklych shaderow. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomspec23 Napisano 25 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2009 podnosis prog hehe dobra prubuje dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomspec23 Napisano 26 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomspec23 Napisano 28 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2009 Maly update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 28 Styczeń 2009 Share Napisano 28 Styczeń 2009 Mozesz jeszcze pokazac jakies przykladowe UVki i textury? Bo mam wrazenie ze wrzucasz na obiekty box mapping i dajesz texture "cegla" i po sprawie. Ale moge sie mylic oczywiscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się