Napisano 24 Styczeń 200916 l Witam Oto niegotowy jeszcze do konca projekt Hali do mojej gry , ktora tworze powoli :) Co Sadzicie ?
Napisano 24 Styczeń 200916 l Poszedłeś na łatwiznę ;P Jak chcesz zostać przy gładkiej powierzchni to pobrudź ją chociaż trochę.Podłoga czysta a łażą po niej pająchy.Daj im jakieś pajęczynki co by muchy na kolację złapały ;)
Napisano 25 Styczeń 200916 l Texel "betonu" lezy. Troche malo przypomina mi beton. Powinienes zmiejszyc skale. Przybrudzilbym tez te "czerwone" cegly. Popatrz na te okna... boki cegiel wogole nie widac. Mapowanie do poprawki. Oteksturuj filar, ktory podtrzymuje strop. Tekstury sa fajniejsze i ciekawsze od zwyklych shaderow. Pozdrawiam
Napisano 28 Styczeń 200916 l Mozesz jeszcze pokazac jakies przykladowe UVki i textury? Bo mam wrazenie ze wrzucasz na obiekty box mapping i dajesz texture "cegla" i po sprawie. Ale moge sie mylic oczywiscie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto