Napisano 26 Styczeń 200916 l Cześć czy może zna ktoś patent na zmniejszenie gęstości siatki na obiekcie. Obiekt jest gęsty jak po freezie, a jachciałbym uzyskać odpowiednik lo poly do SubDiv. Opcja Band Glue to masakra- dużo roboty, Reduce poly i Reduce Poly + to jakieś krzaki albo trójkąty... Może ktoś ma jakiś patent albo plugin?... Pomocy Pozdrawiam
Napisano 26 Styczeń 200916 l Do robienia lodow polecam plg_simplifyMesh , dawniej uzywalem jeszcze decimate z podgladem redukcji geo w realtime :) Przed uzyciem w/w narzedzi dla uzyskania lepszego efektu mozesz uzyc TB's Un-Triple \\ Edit Polygon Reduction Plugin = plg_simplifyMesh linki: win32 win64 Edytowane 26 Styczeń 200916 l przez Ziper
Napisano 26 Styczeń 200916 l Autor Supa_Gót! Bardzo wielkie dzięki Edytowane 26 Styczeń 200916 l przez viater
Napisano 27 Styczeń 200916 l Autor Już mam te plugi, ale jakoś śrenio to wychodzi. Może macie jeszcze jakiś patent. Chodzi o postać z Posera w wysokiej rozdzielczości. Wyciołem z niej połowę, żeby potem mirrorem odbić. A teraz chciałbym żeby wyglądała jak przed freezem czyli gdzieś o 2/3 mniej gęsta siatka. Te pluginy robią trójkąty, a zamieniacze na czworoboki powodują zupełną zmianę topologii. Chciałbym zachować poligon flow.
Napisano 27 Styczeń 200916 l Da sie to zrobic "w miare" prosto, ale potrzebowalbys pare informacji do tego. Po pierwsze, musialbys miec pewnosc ze orginalny obiekt powstal z w subD. Po drugie musialbys znalezc 2 przecinajace sie krawedzie ktore dotykaly orginalnego cage-a. Po trzecie musialbys sie domyslec jai byl sub-D level oryginalu, by wiedziec co ktora krawedz masz zaznaczac. Jesli sie tego domysliles z modelu to masz z gorki :P Lw ma selekcje polegajaca na zaznaczaniu co n-tego elementu, wiec po zaznaczeniu tych dwoch prostopadlych krawedzi selekcjonujesz w ten sposob te ktore dotykaly orginalnych guidesow. Pozniej tylko loop, invert i dissolve. Z tym ze ta operacja nie ma zadnego sensu. Wez sobie zrob boxa, i zbeveluj pare razy ze dwie scinki, typ sub-D przelacz na subpatch i ustaw subdivision level na 1. Daj freeze,a nastepnie ponownie sub-D. Jak porownasz obiekt poczatkowy z koncowym to zobaczysz ze obydwa modele procz identycznej topologii nie maja ze soba nic wspolnego. A dokladnie podobna operacje chcesz zrobic.
Napisano 27 Styczeń 200916 l Autor "Pozniej tylko loop, invert i dissolve." Ciekawy sposób. Zastanawia mnie tylko co to za dissolve? ... Nie znam takiej opcji. Myślałem raczej o Band Glue... No ale jak byś mi przybliżył gdzie tego szukać to chętnie się czegoś nowego dowiem... Dzięki za pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto