Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam dwa denerwujące mnie pytania.

1. odwieczny jak dla mnie problem ze światłem wychodzącym gdzieś ze szczelin w geometrii, rozumem że tam gdzie bezpośrednio padają światło z directa lub vrasun ale dziś to już masakra pojawiają się mroczki nawet w kolumnach.

swiatla5952474ef0.jpg

 

 

2. Zapis w HDR. Chciałem zapisywać rendery w hdr aby później można było wyciągnąć więcej w PS z renderu. Strasznie się rozczarowałem bo po zapisie w HDR plik jest strasznie płaski i brzydki nie widać w ogule Volume light. Dla pewności zapisałem plik w trakcie renderu w JPG i wygląda fajnie Volume light jest ładnie widoczny.

O co chodzi? Nie używałem Frame Buffera ale ustawiałem non clampet pixel w opcjach HDR.

Pliki HDR otwieram w PS nie wiem czy w Fusion było by lepiej czy jest sens instalować ten soft.

hdrqq0.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli chodzi o zapis hdri to rozumiem ze chcesz zapisac w pliku z 32 bitową głebią koloru,

To moze lepiej zapisac do vrayimage i potem przerobic to do 32bitowego tifa? to oczywiscie w vary frame buffer i vrimg cnverter. Jesli chodzi o volum light to niejestem pewien ale jest to chyba efekt nakładany na render i do uzyskania tylko w normalnym maxowskim okienku.

Mroczki...

to długa historia ale tu to chyba wina przenikania sie obiektów to widac na połaczeniu scian bocznych z tylną jakbys tam połaczył ze sobą wierzchołki to by znikło

tak samo jest z ramami okien i tą niszą czy jak jej tam na scianie założę się żę są to oddzielne elementy wsunięte w scianę która nie ma grubości i jest z pojedyńczym poligonem.

Mroczki równiez pojawiaja sie jesli masz gdzies w scenie przeźroczysty materiał bez właczonego affect shadow i alpha.

w ustawieniach irradiance map zaznacz check sample visibility.

i to powinno pomóc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.