Napisano 4 Luty 200916 l Witam. Mam problem otóż stworzyłem postać w 3ds max a nastepnie importowalem ja do Zbrusha a następnie pomalowałem za pomocą polypainting. Do tego momentu wszystko jest ok ale teraz z pomalowanej postaci tworzę texturę przy pomocy również Zbrusha i po pierwsze wychodzi ona bardzo dziwnie, ponieważ zawiera mnóstwo elementów a po drugie za nic w świecie nie moge jej ustawic w maxie przy pomocy UVW Mapping. A wiec proszę o jakieś wskazówki na temat stworzenia textury postaci, z góry dzięki.
Napisano 4 Luty 200916 l Musisz zmapować model przed malowaniem w zbrushu. Poszukaj tutków o mapowaniu, unwrap uvw itp.
Napisano 4 Luty 200916 l Autor Ehh, szukałem już tutków i jest tego sporo ale raczej nic konkretnego nie mogę z nich wywnioskować w każdym razie udało mi sie już zrobić texture która wygląda normalnie, przynajmniej w porownaniu do innych jesli chodzi o postacie ale w dalszym ciagu nie moge trafić uvw mappingiem w maxie na jej prawidlowe ułożenie, a jak mam zmapować postac w maxie przed pomalowaniem?
Napisano 4 Luty 200916 l np uzywajac unwrap uvw. ale nei musisz mapowac w maxie. w blenderze bardzo latwo jest zmapowac model, wyeksportuj np to obj i potem po zmapowaniu znowu do obj i do zbrusza
Napisano 5 Luty 200916 l Autor Ok, udało mi się już zrobić texturę za pomocą UVW Unwrap i pelta w maksie i jest ok pasuje i w ogole ale mam kolejny problem bo tworzylem ją jak mialem zaznaczone use nurms subdivision 1 iterations bo chce zrobic normal mape na obiekt z mniejsza iloscia poly i nie moge juz wrocic do podstawowej ilosci poly, czy to oznacza ze musze zrobic to samo (czyli pelt) z tym obiektem co ma mniejsza ilosc poly?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto