Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam problem otóż stworzyłem postać w 3ds max a nastepnie importowalem ja do Zbrusha a następnie pomalowałem za pomocą polypainting. Do tego momentu wszystko jest ok ale teraz z pomalowanej postaci tworzę texturę przy pomocy również Zbrusha i po pierwsze wychodzi ona bardzo dziwnie, ponieważ zawiera mnóstwo elementów a po drugie za nic w świecie nie moge jej ustawic w maxie przy pomocy UVW Mapping. A wiec proszę o jakieś wskazówki na temat stworzenia textury postaci, z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz zmapować model przed malowaniem w zbrushu. Poszukaj tutków o mapowaniu, unwrap uvw itp.

Napisano
  • Autor

Ehh, szukałem już tutków i jest tego sporo ale raczej nic konkretnego nie mogę z nich wywnioskować w każdym razie udało mi sie już zrobić texture która wygląda normalnie, przynajmniej w porownaniu do innych jesli chodzi o postacie ale w dalszym ciagu nie moge trafić uvw mappingiem w maxie na jej prawidlowe ułożenie, a jak mam zmapować postac w maxie przed pomalowaniem?

Napisano

np uzywajac unwrap uvw. ale nei musisz mapowac w maxie. w blenderze bardzo latwo jest zmapowac model, wyeksportuj np to obj i potem po zmapowaniu znowu do obj i do zbrusza

Napisano
  • Autor

Ok, udało mi się już zrobić texturę za pomocą UVW Unwrap i pelta w maksie i jest ok pasuje i w ogole ale mam kolejny problem bo tworzylem ją jak mialem zaznaczone use nurms subdivision 1 iterations bo chce zrobic normal mape na obiekt z mniejsza iloscia poly i nie moge juz wrocic do podstawowej ilosci poly, czy to oznacza ze musze zrobic to samo (czyli pelt) z tym obiektem co ma mniejsza ilosc poly?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności