Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam problem otóż stworzyłem postać w 3ds max a nastepnie importowalem ja do Zbrusha a następnie pomalowałem za pomocą polypainting. Do tego momentu wszystko jest ok ale teraz z pomalowanej postaci tworzę texturę przy pomocy również Zbrusha i po pierwsze wychodzi ona bardzo dziwnie, ponieważ zawiera mnóstwo elementów a po drugie za nic w świecie nie moge jej ustawic w maxie przy pomocy UVW Mapping. A wiec proszę o jakieś wskazówki na temat stworzenia textury postaci, z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz zmapować model przed malowaniem w zbrushu. Poszukaj tutków o mapowaniu, unwrap uvw itp.

Napisano
  • Autor

Ehh, szukałem już tutków i jest tego sporo ale raczej nic konkretnego nie mogę z nich wywnioskować w każdym razie udało mi sie już zrobić texture która wygląda normalnie, przynajmniej w porownaniu do innych jesli chodzi o postacie ale w dalszym ciagu nie moge trafić uvw mappingiem w maxie na jej prawidlowe ułożenie, a jak mam zmapować postac w maxie przed pomalowaniem?

Napisano

np uzywajac unwrap uvw. ale nei musisz mapowac w maxie. w blenderze bardzo latwo jest zmapowac model, wyeksportuj np to obj i potem po zmapowaniu znowu do obj i do zbrusza

Napisano
  • Autor

Ok, udało mi się już zrobić texturę za pomocą UVW Unwrap i pelta w maksie i jest ok pasuje i w ogole ale mam kolejny problem bo tworzylem ją jak mialem zaznaczone use nurms subdivision 1 iterations bo chce zrobic normal mape na obiekt z mniejsza iloscia poly i nie moge juz wrocic do podstawowej ilosci poly, czy to oznacza ze musze zrobic to samo (czyli pelt) z tym obiektem co ma mniejsza ilosc poly?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.