mkk3a Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 jak zrobić teksturę która odbija otoczenie ale rozmywa je? od razu powiem, że nie odpowiada mi ustawienie materiału standart i reflection-map jako reflect/refract. flat mirror też odpada...
Batou Napisano 9 Marzec 2004 Napisano 9 Marzec 2004 W scanline z tego co pamiętam nie można zrobić takich odbić.
Bzyku Napisano 9 Marzec 2004 Napisano 9 Marzec 2004 No jak odpada reflect/refract to chyba masz problem :). bo tylko on jak dobrze mi sie zdaje posiada blura. Raytrace-nie posiada nawet w maxie 6 co jest dziwne bo nawet w mentalrayu nie ma jak tego efektu uzyskac chociaz szybko mental liczy reflectionblur.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się