mkk3a Napisano 8 Marzec 2004 Share Napisano 8 Marzec 2004 jak zrobić teksturę która odbija otoczenie ale rozmywa je? od razu powiem, że nie odpowiada mi ustawienie materiału standart i reflection-map jako reflect/refract. flat mirror też odpada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 8 Marzec 2004 Share Napisano 8 Marzec 2004 w zaleznosci od renderera > dzial rendering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 8 Marzec 2004 Autor Share Napisano 8 Marzec 2004 ja mam scanline (3dsmax 5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 9 Marzec 2004 Share Napisano 9 Marzec 2004 W scanline z tego co pamiętam nie można zrobić takich odbić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 9 Marzec 2004 Share Napisano 9 Marzec 2004 No jak odpada reflect/refract to chyba masz problem :). bo tylko on jak dobrze mi sie zdaje posiada blura. Raytrace-nie posiada nawet w maxie 6 co jest dziwne bo nawet w mentalrayu nie ma jak tego efektu uzyskac chociaz szybko mental liczy reflectionblur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się