Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Model Beretty 92FS :) Niestety, stopien skomplikowania geometrii pistoletu przerosl moje skromne jeszcze umiejetnosci i siatka ma sporo bledow ale cwiczenie tak czy siak dobre ;) Prosilbym tylko o pomoc z materialem metalu - ten wydaje mi sie mocno badziewny. Zrobilem go na standarzie, shader metal z duzym specularem i glossem na 16, do tego mapa metal(lume) jako reflect. Diffuse shadera z bitmapy. Jakies podpowiedzi jak to lepiej zrobic? Bede wdzieczny :)

 

Komentujcie jak najwiecej!

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

to wyglada jak jakas bron Space marine, wydaje mi sie ze ten pistolet ma troche delikatniejszy wyglad, a Twoj model wyglada jakby go odlali z zelaza:P

Napisano (edytowane)

Mam nadzieje, że materiał jeszcze poprawisz, bo wygląda nieładnie ;) tak więc radze Ci się zapoznać z tutorialem, którego napisał miły kolega na forum http://img218.imageshack.us/img218/9671/tutorialmetaljn6.jpg

Proporcję trochę zjechane, a po za tym, to tam gdzie ma być sprężyna od zamka berettajpg1ve4.jpg

w342.png

tam nie powinien być prosty cylinder, tylko pół cylindra, który jest połączony z zamkiem. Musisz jeszcze trochę nad tym modelkiem popracować. Powodzenia.

Edytowane przez blomd
Napisano
Mam nadzieje, że materiał jeszcze poprawisz, bo wygląda jak "rzygi maryny"

 

Tobie autorze tego posta życzę nauczenia się przekazywania rzeczowej krytyki na wyższym poziomie. Życzę...wręcz nalegam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności