Napisano 6 Luty 200916 l Witam! Model Beretty 92FS :) Niestety, stopien skomplikowania geometrii pistoletu przerosl moje skromne jeszcze umiejetnosci i siatka ma sporo bledow ale cwiczenie tak czy siak dobre ;) Prosilbym tylko o pomoc z materialem metalu - ten wydaje mi sie mocno badziewny. Zrobilem go na standarzie, shader metal z duzym specularem i glossem na 16, do tego mapa metal(lume) jako reflect. Diffuse shadera z bitmapy. Jakies podpowiedzi jak to lepiej zrobic? Bede wdzieczny :) Komentujcie jak najwiecej!
Napisano 6 Luty 200916 l to wyglada jak jakas bron Space marine, wydaje mi sie ze ten pistolet ma troche delikatniejszy wyglad, a Twoj model wyglada jakby go odlali z zelaza:P
Napisano 6 Luty 200916 l Mapowanie górnej części leży.A jeśli to low poly - to unwarp by się przydał.
Napisano 9 Luty 200916 l Mam nadzieje, że materiał jeszcze poprawisz, bo wygląda nieładnie ;) tak więc radze Ci się zapoznać z tutorialem, którego napisał miły kolega na forum http://img218.imageshack.us/img218/9671/tutorialmetaljn6.jpg Proporcję trochę zjechane, a po za tym, to tam gdzie ma być sprężyna od zamka tam nie powinien być prosty cylinder, tylko pół cylindra, który jest połączony z zamkiem. Musisz jeszcze trochę nad tym modelkiem popracować. Powodzenia. Edytowane 10 Luty 200916 l przez blomd
Napisano 9 Luty 200916 l Black Pantera napisał: Mapowanie górnej części leży.A jeśli to low poly - to unwarp by się przydał. a jak hp to by się nie przydał ?? ;>
Napisano 9 Luty 200916 l blomd napisał: Mam nadzieje, że materiał jeszcze poprawisz, bo wygląda jak "rzygi maryny" Tobie autorze tego posta życzę nauczenia się przekazywania rzeczowej krytyki na wyższym poziomie. Życzę...wręcz nalegam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto