Skocz do zawartości

Nieprawdłowa tekstura na bryle (vray)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość wskwo
Napisano

Witam,

 

wszystkie tekstury, które nakładam na bryły wyglądają bardzo nierealistycznie. Coś jakby były baaardzo zagęszczone - i w ten sposób na drewnie nie widać słojów, a na skórze zagnieceń, tylko jakieś wzorki. W edytorze materiałów natomiast wszystko jest ok, a co więcej jak ściągnam jakiś przykładowy model z internetu, to po nałożeniu tej samej tekstury wygląda ok. W czym tkwi problem?

Mam 3ds max 9 i tekstury vray.

 

Bardzo proszę o szybką odpowiedź, bo mam pilny projekt i niestety tkwię w miejscu.

 

Z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość wskwo
Napisano

http://img8.imageshack.us/my.php?image=aaaaaaaarw4.jpg

 

Wygląda to generalnie strasznie nędznie :/ Kwestia skóry występuje przy tym oparciu po lewej i przy tej paskowanej częsci (przy okazji, czemu ona tak wygląda okropnie? Skąd te podziały czarne? Była robiona na zasadzie: niski tube, slice plane, turbosmooth, potem szwy i na końcu założyłam materiał). Reszta miała być drewniana.

 

UVW map? Wygląda praktycznie tak samo.

Gość wskwo
Napisano

Pokombinowałam i jest idealnie. Było włączone real-world map size.

 

Dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności