Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

wszystkie tekstury, które nakładam na bryły wyglądają bardzo nierealistycznie. Coś jakby były baaardzo zagęszczone - i w ten sposób na drewnie nie widać słojów, a na skórze zagnieceń, tylko jakieś wzorki. W edytorze materiałów natomiast wszystko jest ok, a co więcej jak ściągnam jakiś przykładowy model z internetu, to po nałożeniu tej samej tekstury wygląda ok. W czym tkwi problem?

Mam 3ds max 9 i tekstury vray.

 

Bardzo proszę o szybką odpowiedź, bo mam pilny projekt i niestety tkwię w miejscu.

 

Z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

http://img8.imageshack.us/my.php?image=aaaaaaaarw4.jpg

 

Wygląda to generalnie strasznie nędznie :/ Kwestia skóry występuje przy tym oparciu po lewej i przy tej paskowanej częsci (przy okazji, czemu ona tak wygląda okropnie? Skąd te podziały czarne? Była robiona na zasadzie: niski tube, slice plane, turbosmooth, potem szwy i na końcu założyłam materiał). Reszta miała być drewniana.

 

UVW map? Wygląda praktycznie tak samo.

Napisano

Ten modyfikator ma kilka opcji (Planar, Box, Cylindrical, etc.) popróbuj wszystkich.

Napisano

Pokombinowałam i jest idealnie. Było włączone real-world map size.

 

Dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności