Gość wskwo Napisano 7 Luty 2009 Napisano 7 Luty 2009 Witam, wszystkie tekstury, które nakładam na bryły wyglądają bardzo nierealistycznie. Coś jakby były baaardzo zagęszczone - i w ten sposób na drewnie nie widać słojów, a na skórze zagnieceń, tylko jakieś wzorki. W edytorze materiałów natomiast wszystko jest ok, a co więcej jak ściągnam jakiś przykładowy model z internetu, to po nałożeniu tej samej tekstury wygląda ok. W czym tkwi problem? Mam 3ds max 9 i tekstury vray. Bardzo proszę o szybką odpowiedź, bo mam pilny projekt i niestety tkwię w miejscu. Z góry dziękuję.
Gość wskwo Napisano 7 Luty 2009 Napisano 7 Luty 2009 http://img8.imageshack.us/my.php?image=aaaaaaaarw4.jpg Wygląda to generalnie strasznie nędznie :/ Kwestia skóry występuje przy tym oparciu po lewej i przy tej paskowanej częsci (przy okazji, czemu ona tak wygląda okropnie? Skąd te podziały czarne? Była robiona na zasadzie: niski tube, slice plane, turbosmooth, potem szwy i na końcu założyłam materiał). Reszta miała być drewniana. UVW map? Wygląda praktycznie tak samo.
arev Napisano 7 Luty 2009 Napisano 7 Luty 2009 Ten modyfikator ma kilka opcji (Planar, Box, Cylindrical, etc.) popróbuj wszystkich.
Gość wskwo Napisano 7 Luty 2009 Napisano 7 Luty 2009 Pokombinowałam i jest idealnie. Było włączone real-world map size. Dzięki :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się