Napisano 7 Luty 200916 l Witam, wszystkie tekstury, które nakładam na bryły wyglądają bardzo nierealistycznie. Coś jakby były baaardzo zagęszczone - i w ten sposób na drewnie nie widać słojów, a na skórze zagnieceń, tylko jakieś wzorki. W edytorze materiałów natomiast wszystko jest ok, a co więcej jak ściągnam jakiś przykładowy model z internetu, to po nałożeniu tej samej tekstury wygląda ok. W czym tkwi problem? Mam 3ds max 9 i tekstury vray. Bardzo proszę o szybką odpowiedź, bo mam pilny projekt i niestety tkwię w miejscu. Z góry dziękuję.
Napisano 7 Luty 200916 l http://img8.imageshack.us/my.php?image=aaaaaaaarw4.jpg Wygląda to generalnie strasznie nędznie :/ Kwestia skóry występuje przy tym oparciu po lewej i przy tej paskowanej częsci (przy okazji, czemu ona tak wygląda okropnie? Skąd te podziały czarne? Była robiona na zasadzie: niski tube, slice plane, turbosmooth, potem szwy i na końcu założyłam materiał). Reszta miała być drewniana. UVW map? Wygląda praktycznie tak samo.
Napisano 7 Luty 200916 l Ten modyfikator ma kilka opcji (Planar, Box, Cylindrical, etc.) popróbuj wszystkich.
Napisano 7 Luty 200916 l Pokombinowałam i jest idealnie. Było włączone real-world map size. Dzięki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto