Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Jak moge zmapowac (UVW Mapping) tekstury dla roznych ID polygonow w tym samym obiekcie ?

Gdy nakladam UVW modifier dziala on na caly obiekt ....

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 813
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

UVW ma pole opisane jako "Map channel". Drugie takie jest w parametrach bitmapy. Dostosuj te kanały do odpowiednich ID i będzie ok.

Napisano
  • Autor

ok ...zrobilem tak

ustawilem map channel 1 dla ID =1

map channel 2 dla ID = 2

w edytorze materialow zrobilem podobnie

dla ID=1 ustawilem znow map channel na 1 (dla difuse, bumpa, diplace)

dla id=2 map 2

 

przelaczajac UVW Mapping parameters Map Channel pomiedzy 1,2 wyswietlaja mi sie raz poligony z ID=1 , raz z ID=2

jednak gdy przeskalowalem material znow caly globalnie mi sie przeskalowal ...

 

gdzies robie blad ....

 

EDIT:

 

juz wszystko gra - nalozylem drugi UVW modifier dla map channer 2 :)

 

dzieki za pomoc !!

Edytowane przez palmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności