palmer Napisano 9 Luty 2009 Napisano 9 Luty 2009 Witam Jak moge zmapowac (UVW Mapping) tekstury dla roznych ID polygonow w tym samym obiekcie ? Gdy nakladam UVW modifier dziala on na caly obiekt ....
arev Napisano 9 Luty 2009 Napisano 9 Luty 2009 UVW ma pole opisane jako "Map channel". Drugie takie jest w parametrach bitmapy. Dostosuj te kanały do odpowiednich ID i będzie ok.
palmer Napisano 9 Luty 2009 Autor Napisano 9 Luty 2009 (edytowane) ok ...zrobilem tak ustawilem map channel 1 dla ID =1 map channel 2 dla ID = 2 w edytorze materialow zrobilem podobnie dla ID=1 ustawilem znow map channel na 1 (dla difuse, bumpa, diplace) dla id=2 map 2 przelaczajac UVW Mapping parameters Map Channel pomiedzy 1,2 wyswietlaja mi sie raz poligony z ID=1 , raz z ID=2 jednak gdy przeskalowalem material znow caly globalnie mi sie przeskalowal ... gdzies robie blad .... EDIT: juz wszystko gra - nalozylem drugi UVW modifier dla map channer 2 :) dzieki za pomoc !! Edytowane 9 Luty 2009 przez palmer
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się