Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Jak moge zmapowac (UVW Mapping) tekstury dla roznych ID polygonow w tym samym obiekcie ?

Gdy nakladam UVW modifier dziala on na caly obiekt ....

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

UVW ma pole opisane jako "Map channel". Drugie takie jest w parametrach bitmapy. Dostosuj te kanały do odpowiednich ID i będzie ok.

Napisano (edytowane)

ok ...zrobilem tak

ustawilem map channel 1 dla ID =1

map channel 2 dla ID = 2

w edytorze materialow zrobilem podobnie

dla ID=1 ustawilem znow map channel na 1 (dla difuse, bumpa, diplace)

dla id=2 map 2

 

przelaczajac UVW Mapping parameters Map Channel pomiedzy 1,2 wyswietlaja mi sie raz poligony z ID=1 , raz z ID=2

jednak gdy przeskalowalem material znow caly globalnie mi sie przeskalowal ...

 

gdzies robie blad ....

 

EDIT:

 

juz wszystko gra - nalozylem drugi UVW modifier dla map channer 2 :)

 

dzieki za pomoc !!

Edytowane przez palmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności