Napisano 9 Luty 200916 l Witam Jak moge zmapowac (UVW Mapping) tekstury dla roznych ID polygonow w tym samym obiekcie ? Gdy nakladam UVW modifier dziala on na caly obiekt ....
Napisano 9 Luty 200916 l UVW ma pole opisane jako "Map channel". Drugie takie jest w parametrach bitmapy. Dostosuj te kanały do odpowiednich ID i będzie ok.
Napisano 9 Luty 200916 l Autor ok ...zrobilem tak ustawilem map channel 1 dla ID =1 map channel 2 dla ID = 2 w edytorze materialow zrobilem podobnie dla ID=1 ustawilem znow map channel na 1 (dla difuse, bumpa, diplace) dla id=2 map 2 przelaczajac UVW Mapping parameters Map Channel pomiedzy 1,2 wyswietlaja mi sie raz poligony z ID=1 , raz z ID=2 jednak gdy przeskalowalem material znow caly globalnie mi sie przeskalowal ... gdzies robie blad .... EDIT: juz wszystko gra - nalozylem drugi UVW modifier dla map channer 2 :) dzieki za pomoc !! Edytowane 9 Luty 200916 l przez palmer
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto