Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Jak moge zmapowac (UVW Mapping) tekstury dla roznych ID polygonow w tym samym obiekcie ?

Gdy nakladam UVW modifier dziala on na caly obiekt ....

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 840
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

UVW ma pole opisane jako "Map channel". Drugie takie jest w parametrach bitmapy. Dostosuj te kanały do odpowiednich ID i będzie ok.

Napisano
  • Autor

ok ...zrobilem tak

ustawilem map channel 1 dla ID =1

map channel 2 dla ID = 2

w edytorze materialow zrobilem podobnie

dla ID=1 ustawilem znow map channel na 1 (dla difuse, bumpa, diplace)

dla id=2 map 2

 

przelaczajac UVW Mapping parameters Map Channel pomiedzy 1,2 wyswietlaja mi sie raz poligony z ID=1 , raz z ID=2

jednak gdy przeskalowalem material znow caly globalnie mi sie przeskalowal ...

 

gdzies robie blad ....

 

EDIT:

 

juz wszystko gra - nalozylem drugi UVW modifier dla map channer 2 :)

 

dzieki za pomoc !!

Edytowane przez palmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.