NecrosiS Napisano 9 Marzec 2004 Share Napisano 9 Marzec 2004 Zapoznalem sie z kilkoma tutkami z tej stronki i postanowilme wykonac 2 z nich. Jak nie trodno sie domyslec noob jestem i oczywiscie cos po drodze zwalilem :| 1 Pierwszy tutorail to byla kolumna za pomocą splajnów. Wszytko szlo mi niby ok do momentu zastosowania modyfikatora crosssection. Autorowi tutka wyszlo tak a mnie tak : jak widac cos poszlo nie tak... 2 Drugim tutkiem bylo modelowanie rekina . Dajmy na to ze zrobilme caly ten model rekina [prymitywnie bo prymitywnie :P] poza tymi jego szczenkami ... autor sugeruje uzycie modyikatora smooth [jak go uzyc to najwyrazniej zapomnial napisac] by uzyskac taki efekt ja po zmodyfikowaniu uzykalem cos takiego : (nie smiac sie ! :]) Pytania.. a w zasadzie pytanie brzmi : What went wrong :D Co zrobilem nie tak... moze wie ktos ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 9 Marzec 2004 Share Napisano 9 Marzec 2004 Straszna siatka wyszła na tej kolumnie... ;) mże jest coś nie tak z kolejnością spline\'ów gdyż w crossection to ważne... ale na forum jest autor tego tutka, więc jeśli to nie to, to wkrótce on Ci pomoże.. ja za mało tej modyfikacji używam :) A co do drugiego, to widząc różnicę w gęstości siatki pomiędzy Twoim modelem a tym z tutka, to nie chodzi o modyfikację meshsmooth?? nadaj meshsmooth\'a i zwiększ iterations do 1 albo 2. PS. Staraj się precyzować problem już w temacie. \"2pytania\" niestety kiepsko sugeruje zawartość i każdy temat możnaby nazwać w tym stylu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 9 Marzec 2004 Share Napisano 9 Marzec 2004 Zeby poradzic sobie z kolumna przeczytaj watek w FAQ: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=7026 i jeszcze ten watek: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6217 Jezeli chodzi o rekina, to najpewniej autor mial na mysli modyfikator MeshSmooth, a nie Smooth. Poczytaj o nich w Helpie a poznasz roznice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eko Napisano 9 Marzec 2004 Share Napisano 9 Marzec 2004 Meshsmooth masz w liscie modifkatorow, gdy juz go wybierzesz ustaw interactions na np 2 (nie przesadzaj z ta wartoscia). A w pierwszym byc moze nie poukladales spline\'ow w odpowiedniej kolejnosci. Dla modyfikatora crosssection to ma znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NecrosiS Napisano 9 Marzec 2004 Autor Share Napisano 9 Marzec 2004 no skąd mialem wiedziec co autor mial na mysli... zaraz lukne te wątki thx! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 10 Marzec 2004 Share Napisano 10 Marzec 2004 Podziwiam Cie Aleksandrze... Dopisz to najlepiej do FAQ, w watku VGT do ktorego podalem linka, albo w nowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się